За да коментирате, моля, влезте в профила
си!
http://www.4coolpics.com/article/59.html
Благодарим Borovinka!
Благодарим Borovinka!
Редактирано от администратор , 18.04.2007 09:55:46
Благодарим, Боре ... ей такива статии са много полезни. Ай да отворя секция печатни грешки:
"1. Долу вдясно композицията е затъмнена, като свтлинният поток..."
Трябва да се чете "1. Долу вляво ..." ... поне както аз го разбрах ;-)
"1. Долу вдясно композицията е затъмнена, като свтлинният поток..."
Трябва да се чете "1. Долу вляво ..." ... поне както аз го разбрах ;-)
Браво на Боровинката
. Полезна статия


Мерси, Боре! браво!
Чудесна статия!
(Чак сега ми светна за какво ти беше оная метла на Фотоваканцията
)
Чудесна статия!
(Чак сега ми светна за какво ти беше оная метла на Фотоваканцията






Малиии, дал съм погрешка друг файл на Пламски, бях ги оправил тези неща. Напоследък нещо ми е паднало пердето и пиша малко начорчик
Гледайте за грешки и свиркайте, че не е минавало през редактор
loveforever, тази метла беше за друго, ама не се намери доброволка . . .

Гледайте за грешки и свиркайте, че не е минавало през редактор

loveforever, тази метла беше за друго, ама не се намери доброволка . . .
браво! полезно четиво!
Браво Майсторе!!!
И благодаря за полезното четиво (от нищо, Нещо)! Шапка ти свалям!!!
borovinka, ако все още ти требе доброволка да яхне метлата, налице съм


borovinka, ако все още ти требе доброволка да яхне метлата, налице съм

Боря, ако щеш вярвай чудех се как да попитам ( по кОлтурно теб и Сираков) - как ги спрятате тия натюрморти. Тва ако не е телепатия - здраве му кажи:)
Благодарско ГООООлямо
Ей това имам предвид



http://photo-cult.com/pics/034/pic_01078_0034031.jpg
Благодарско ГООООлямо
Ей това имам предвид



http://photo-cult.com/pics/034/pic_01078_0034031.jpg
За първата снимка - няма обработка.... апаратът е на статив в работилницата на дядо... тезгяха е неговият.. безпорядъкът - също...
над тезгяхаима прозоец от който идва слънчева светлина ( вън бе облано, така че беше дифузна... освен нея имам фенер който свети от дясно на ляво... ( един вид откъм свеща че тя е слабичка...)
но има една хитринка.... апаратът е сложен на режим наБелия баланс КЛАУД(демек облачно)... този режим прави картинката с повече топли тонове откъм охра и кафяво - и ето ти тонирането в снимката... МЕКА ТОПЛИНА (да си призная направих към 200 снимки докато ми хареса една...но поне експериментирах...)
за снимката с розата... цветето е от на женаат букета акто булка (изсъхнал - същия букет държа и в Нюд сесията ми...)
картичка за сватба сложена върху черна блузка на жената... за фон..) а цялата композиция е мушната под една луничка на барплота в кухнята....тривиално нали... :)
след това десатурация и леко тониране в розово-бежаво (ако е друг цвета да бъда извинен - не гиразпознавам тия нюанси)...
и ВОИЛА - роди се снимка...
не е необходимо да се маже с шоп-а... важното е да се експериментира... статията на бишков е прекрасно четиво - даде ми страхотни идеи...
над тезгяхаима прозоец от който идва слънчева светлина ( вън бе облано, така че беше дифузна... освен нея имам фенер който свети от дясно на ляво... ( един вид откъм свеща че тя е слабичка...)
но има една хитринка.... апаратът е сложен на режим наБелия баланс КЛАУД(демек облачно)... този режим прави картинката с повече топли тонове откъм охра и кафяво - и ето ти тонирането в снимката... МЕКА ТОПЛИНА (да си призная направих към 200 снимки докато ми хареса една...но поне експериментирах...)
за снимката с розата... цветето е от на женаат букета акто булка (изсъхнал - същия букет държа и в Нюд сесията ми...)
картичка за сватба сложена върху черна блузка на жената... за фон..) а цялата композиция е мушната под една луничка на барплота в кухнята....тривиално нали... :)
след това десатурация и леко тониране в розово-бежаво (ако е друг цвета да бъда извинен - не гиразпознавам тия нюанси)...
и ВОИЛА - роди се снимка...
не е необходимо да се маже с шоп-а... важното е да се експериментира... статията на бишков е прекрасно четиво - даде ми страхотни идеи...
Първото просто не е натюрморт.
Борка, прати ми корекциите

За да коментирате, моля, влезте в профила си!