Популярни снимки за

Всички снимки
Здравейте аз съм начинаещ фотограф и ако може да кажете мнението си за една от парвитеми снимки с пуло професионален апарат http://4coolpics.com/show.php?ord=Kermenal&id=260024 А за това какво ще кажете http://4coolpics.com/photo/Kermenal/260155.html
тез пАрвитети снимки с пУлО професионален апарат, гледам напускал си ги във всички фотофоруми , надявам се вече да са ти написали туктам пуло а някъде и цело профисионално мнение
Не ми ги отваря
Пурвите ти снимки ДАНО си останат и последни... това не е художествена фотография човече.. не се вкарвай в някакъв филм, просто натисни копчето ДЕЛЕТЕ
nsirakov raskasami sarceto ( )
искаш да те лъжа ли

++++ да ти давам??

предпочитам да ти го кажа открито... тези снимки твоите не струват нищо като художествена фотография... сега за теб има 2 пътя... или почваш да "прохождаш" или си намери друго хоби и снимай само за развлечение и спомен...

естествено.. можеш да го дадеш "обиден" и да почнеш да ръсиш наляво и надясно възклицания, злата, +++ и !!! (нещо което доста се котира)

гарантирам ти небивали фотографски успехи
човек виш са имам няколко снимки и навсякъде сички ми правят забелешки само за тази сас саксията а тя е най готината.... не виждате изкуството! но не ми и пука се пак всеки има право на мнение ;)
Е то като не ти пука, за какво искаш мнение?!
реве за внимание бе.. недооценен талант
Начинаещ съм....
От: Kermenal
Дата: 24.12.2008 17:16
----------------------------------
малка книжка "На Фокус"
- полезни съвети и отговори на често задавани фотографски въпроси
----------------------------------
Автор: Kermenal
Дата: 25-12-08 14:13
аз я имам вече
-----------------------------------
сега ако си грамотен е редно да почетеш малко и тогава да пуснеш тук снимки ,ама гледай да не са отворите на бирени бутилки ...да видим дали си добър ученик
прочетох я споко ;) още преди бутилката която е от вино
и кво.. пусна същата безумна тема и в другия форум... и получи същоото...
Kermenal,