За да коментирате, моля, влезте в профила
си!
Или как не се прави фотография
Не може да се вкара линк, нито пък простото му копиране с copi-paste не става.
Жалко .. играх си да намеря и конвертирам за целта откъси от стари филми.
Жалко .. играх си да намеря и конвертирам за целта откъси от стари филми.
Редактирано от автора , 24.11.2011 16:20:59
Мерси spstefanov
Да коментираме грешките.
Сбогом, Приятели! (1970) откъс
Ясно, конвейрна и повърхностна работа на фотографа.Може да е било еталон, но фотографа, които ни снимаше така като деца в соц. време беше от друга мая. Той е човекът, дето ме запали по тази работа и при когото отидох , като си купих първият апарат
Режисьорска грешка - снима с Пентакон Сикс. За него няма толкова къс обектив, че да обхване класа в три редици чинове (обикновено ни пререждаха в две редици) Обектива дори не е Флектогон 50
Но дори да имаше тогава не би "рязал учителя" .
Черните лебеди 1984 (откъс)
Интересен диалог, опа монолог води фотографа преди портретна снимка
Така няма как да не направи съпричастен към замисъла си обекта. То замисъл няма - има поръчка. Никак не проявява уважение към обекта, а то беше запазена марка за старите фотографи... че дори граничеше с лицемерни прехвалвания. Тук те се изразяват в това, че може и без тая снимка , ама ти кажи, че да знам какво да кажа на шефа. Ясно е, дъртеете ...разбирам те - супер подготовка.
Жена си води за алиби пред нея и обекта. Гласа му е плах и невзрачен, а не убедителен и приятелски.
Бързо направи едно щращ...както му падна и беж. Не започна с пробни снимки, предразполагащи обекта да свикне и да го приобщи, и тогава да подбере място и момент

Да коментираме грешките.
Сбогом, Приятели! (1970) откъс
Ясно, конвейрна и повърхностна работа на фотографа.Може да е било еталон, но фотографа, които ни снимаше така като деца в соц. време беше от друга мая. Той е човекът, дето ме запали по тази работа и при когото отидох , като си купих първият апарат

Режисьорска грешка - снима с Пентакон Сикс. За него няма толкова къс обектив, че да обхване класа в три редици чинове (обикновено ни пререждаха в две редици) Обектива дори не е Флектогон 50

Черните лебеди 1984 (откъс)
Интересен диалог, опа монолог води фотографа преди портретна снимка

Жена си води за алиби пред нея и обекта. Гласа му е плах и невзрачен, а не убедителен и приятелски.
Бързо направи едно щращ...както му падна и беж. Не започна с пробни снимки, предразполагащи обекта да свикне и да го приобщи, и тогава да подбере място и момент



За да коментирате, моля, влезте в профила си!