Популярни снимки за

Всички снимки

Светкавица Никон СБ-700

#1
#1
Купих на скоро такава светкавица от "Фото Павилион". След 1 месец светкавицата спря да работи и аз я дадох за ремонт,съответно тя е в гаранция 2години. Днес от "Никон България" ми се обадиха за да ми кажат, че ТРЯБВА да си заплатя ремонта на светкавицата, защото те били открили окисление на капачето, където се затварят батериите. Според Вас кой идиот ще даде толкова много пари за светкавица и ще сложи стари или изтекли батерии. Когато предавах светкавицата във "Фото Павилион", момчето което прие светкавицата я огледа напълно и не откри никакви забележки по нея. Отвори и капачето за да погледне дали няма някакъв дефект или нараняване по нея. Не откри НИЩО! А най-интересно е, че самите батерии не ги държа в светкавицата, а само когато работя. От сервиза в "Никон България" ми казаха, че трябва да заплатя 50лв. за ремонт. Оказват се много не коректни към техните потребители. Не е възможно българи, упълномощени да продават продуктите на толкова известна компания, по такъв начин да сриват реномето и имиджа на СВЕТОВНО ИЗВЕСТНА КОМПАНИЯ! Дайте идея как и къде да потърся правата си. Благодаря Ви на всички!
#2
#3
#3
Не си единствен от отношението на Profiled LTD. На мен за изкривен пин в слота за карти на Никон D3100 не ми признават гараницията и ми искат 373 лв. - трябвало да се смени цялата платка.

Редактирано от автора , 06.07.2012 14:33:06

#4
#4
изкривен пин не е гаранционен ремонт - не знам дали са ми го казвали при покупка или съм го чел в гаранционната карта, но в случая няма защо да ги виниш )))
#5
#5
@lansky, виня ги, защото за един пин да сменят цялата платка за 373лв не съм съгласен. Пък и няма гаранция, че слота не е с фабричен дефект и т.н. Камерата даже не беше отваряна, а само външен оглед.

Редактирано от автора , 09.07.2012 12:47:54

#6
#6
Той целият апарат грубо казано се състои от две платки... Не се изненадвай, че сменят едната)))
#7
#7
В гаранция ли е светкавицата?В гаранция е! За пореден път се дъни "организацията" на изтънчения фотографски магазин.
Но да се върнем на темата.Каква е комуникацията между сервиз и магазин?Как магазина си защитава клиентите?Защитава ли ги тях и гаранцията на стоките,които дава? Може ли да се има доверие при покупка на скъпи неща,които могат да се окажат не под нужната,обещана и гарантирана гаранция?
Последна въпросителна : Има ли стойност гаранционната карта въобще в този магазин.
#8
#8
@teototi, За съжаление си прав, и не се отнася само за тези магазини и сервизи.
Моля попълнете полето.
Моля попълнете полето.
Регистрация Забравена парола