За да коментирате, моля, влезте в профила
си!
Паля хюндая, пуша една цигара докато размрази предното стъкло, мърдам един метър напред и гасне. Насред паркинга. А буса си тежи два тона, с бутане в преспите не става. А дизела в резервоара на лед. Как се борите с тея неволи.
Преживявал съм го преди години, когато карах на дизел... След сваляне на резервоара и изхвърляне на съдържанието му, промиването на системата и поставянето на нов горивен филтър, смених бензиностанцията... след това проблеми не съм имал... а имаше и по-студени зими след това...
П.С.: Когато дойде време да сменям колата не исках и да чуя за дизел!
П.С.: Когато дойде време да сменям колата не исках и да чуя за дизел!
Най ефикасното средство срещу тези неволи се казва КАСТРОЛ ТДА, ама се слага преди да замръзне, дава гаранция до -26С
Вярно е дизела който продават по нашите бензиностанции е отвратителен. Някой слагат добавки. Други слагат малко бензин в резервоара. Но това за по-старите дизелови автомобили. Новите си искат качествено гориво. Миналата зима слагах малко смес от минерално масло и бензин, защото в нашия дизел има много сяра, а това намаля смазочността на горивото и когато е студено луфтовете между частите са много малки и било опасно при първоначалното стартиране. Тази зима нищо не съм слагал до -12 не съм имал ядове.
от една седмица не мога да запаля

Да не би да имаш проблем в електиката???
Ако дизела и акумулатора са наред, може да има проблем в свещите, температурен датчик, който дава сигнал на релето за свещите, самото реле, което включва свещите. Това в общи линии са дребните проблеми.
Ако дизела и акумулатора са наред, може да има проблем в свещите, температурен датчик, който дава сигнал на релето за свещите, самото реле, което включва свещите. Това в общи линии са дребните проблеми.
За да коментирате, моля, влезте в профила си!