За да коментирате, моля, влезте в профила
си!
За какво отварям приказка?
В един студен януарски ден разглеждайки интернет каталога на ФОТОПАВИЛИОН,видях обектив,който ми хареса.Беше на промоция,даже имаше и аванта филтър.Под снимката на обектива пишеше,че го няма в наличност и само по заявка го доставят.Обадих се на посоченият телефон за свръзка да питам за обектива и да го поръчам,но насреща продавача ми обясни,че може да се даде заявка само ако се капарира с половината от стойността на стоката.Приел условията запалих колата и отидох до столицата да дам парите и да разбера кога ще мога да го имам,като доплатя остатъка.Отговориха ми,че това ще стане края на февруари.Беше 10 януари деня в който дадох заявката.Потрих доволно ръчички и започнах да чакам.. Изтъркаля се януари но дори погълнат от ежедневието все по-често се сещах,че идва момента на моята радост.Очаквах миналият петък да се обадят,обаче намаше обаждане и зачаках отново.Днес реших да им позвъня за да разбера каква става.Насреща ми вдигна телефона продавач,на който обясних че съм им клиент и че очаквам доставка на обектив.След известно забавяне/вероятно справка/ с учуден глас ми заяви ,че поръчката ми я няма.Те били пристигнали в четвъртък,но това за което се обаждам го няма.Попитах го кога ще пристигне,при което той ми каза че щял да пита за да ми каже... Хубаво!!!Зачаках,като след две минути ми позвъня телефона и същият глас ми каза,че се обажда Жоро от ФОТОПАВИЛИОН и заобяснява,че клиент питал за еди каква си поръчка... объркан му обясних,че преди малко съм му се обадил и че аз всъщност съм клиента... След малко ми се обади пак за да ми каже че поръчката ще пристигне края на МАРТ! Застинах на телефона в объркване в което вътрешно се убеждавах да почакам МАРТ! Обаче после се замислих,че март може да ми сервират АПРИЛ!Кой може да ти гарантира,като в последствие ми се оправдават с доставчика... :))) На всичкото отгоре,като попитах защо поне в четвъртък,като са видяли кои поръчки са пристигнали и кои не, не са ми позвъняли,че поръчката я няма и ЧЕ ЩЕ СЕ НАЛОЖИ ДА ЧАКАМ ОЩЕ МЕСЕЦ!Това прави два месеца и 20 дни за които,когато капарирах не сме се разбирали за такива срокове!!! След като отново се вдигнах от Кюстендил до магазина да търся евентуално алтернатива успях в един момент да се видя и с Жоро,който отново заспори ,че НЕ Е ДЛЪЖЕН ДА МИ СЕ ОБАЖДА!Това не му е работата...Заформи се спор за чудо и приказ в който Жоро с иронична усмивка ми обясняваше ,че поръчка няма,че това не го касае!Какво обаждане,че няма поръчка,какви 5 лева!Ужаса е че никой не ти гарантира доставката,никой не ти се обажда че същата ще закъснее още ЕДИН МЕСЕЦ ,А МОЖЕ И ДВА!Кой да ти каже,като дори не ти се и обаждат,какво остава пък да ти се извинят!Щото това си е гавра!!! След като никой не можеше да ми гарантира дата или седмица в която обектива да пристигне аз реших да си поискам капарото и да си вървя!Жоро остана доволен да продава в магазина!В ТОЗИ МОМЕНТ РЕШИХ ДА НЕ ВЛИЗАМ ПОВЕЧЕ В ТОЗИ МАГАЗИН!Вероятно на това място работят и много свестни хора Поръчах грешния обектив,попаднах на грешния продавач!
В един студен януарски ден разглеждайки интернет каталога на ФОТОПАВИЛИОН,видях обектив,който ми хареса.Беше на промоция,даже имаше и аванта филтър.Под снимката на обектива пишеше,че го няма в наличност и само по заявка го доставят.Обадих се на посоченият телефон за свръзка да питам за обектива и да го поръчам,но насреща продавача ми обясни,че може да се даде заявка само ако се капарира с половината от стойността на стоката.Приел условията запалих колата и отидох до столицата да дам парите и да разбера кога ще мога да го имам,като доплатя остатъка.Отговориха ми,че това ще стане края на февруари.Беше 10 януари деня в който дадох заявката.Потрих доволно ръчички и започнах да чакам.. Изтъркаля се януари но дори погълнат от ежедневието все по-често се сещах,че идва момента на моята радост.Очаквах миналият петък да се обадят,обаче намаше обаждане и зачаках отново.Днес реших да им позвъня за да разбера каква става.Насреща ми вдигна телефона продавач,на който обясних че съм им клиент и че очаквам доставка на обектив.След известно забавяне/вероятно справка/ с учуден глас ми заяви ,че поръчката ми я няма.Те били пристигнали в четвъртък,но това за което се обаждам го няма.Попитах го кога ще пристигне,при което той ми каза че щял да пита за да ми каже... Хубаво!!!Зачаках,като след две минути ми позвъня телефона и същият глас ми каза,че се обажда Жоро от ФОТОПАВИЛИОН и заобяснява,че клиент питал за еди каква си поръчка... объркан му обясних,че преди малко съм му се обадил и че аз всъщност съм клиента... След малко ми се обади пак за да ми каже че поръчката ще пристигне края на МАРТ! Застинах на телефона в объркване в което вътрешно се убеждавах да почакам МАРТ! Обаче после се замислих,че март може да ми сервират АПРИЛ!Кой може да ти гарантира,като в последствие ми се оправдават с доставчика... :))) На всичкото отгоре,като попитах защо поне в четвъртък,като са видяли кои поръчки са пристигнали и кои не, не са ми позвъняли,че поръчката я няма и ЧЕ ЩЕ СЕ НАЛОЖИ ДА ЧАКАМ ОЩЕ МЕСЕЦ!Това прави два месеца и 20 дни за които,когато капарирах не сме се разбирали за такива срокове!!! След като отново се вдигнах от Кюстендил до магазина да търся евентуално алтернатива успях в един момент да се видя и с Жоро,който отново заспори ,че НЕ Е ДЛЪЖЕН ДА МИ СЕ ОБАЖДА!Това не му е работата...Заформи се спор за чудо и приказ в който Жоро с иронична усмивка ми обясняваше ,че поръчка няма,че това не го касае!Какво обаждане,че няма поръчка,какви 5 лева!Ужаса е че никой не ти гарантира доставката,никой не ти се обажда че същата ще закъснее още ЕДИН МЕСЕЦ ,А МОЖЕ И ДВА!Кой да ти каже,като дори не ти се и обаждат,какво остава пък да ти се извинят!Щото това си е гавра!!! След като никой не можеше да ми гарантира дата или седмица в която обектива да пристигне аз реших да си поискам капарото и да си вървя!Жоро остана доволен да продава в магазина!В ТОЗИ МОМЕНТ РЕШИХ ДА НЕ ВЛИЗАМ ПОВЕЧЕ В ТОЗИ МАГАЗИН!Вероятно на това място работят и много свестни хора Поръчах грешния обектив,попаднах на грешния продавач!
Тео ,аз отдавна съм разбрал ,че фотопавилиона са просто препродавачи на задокеанска стока ,нямат нищо атрактивно и конкурентно като цена в наличност и основно ползват куриери за доставка ...естествено стават фалове с куриерите и ако пациента /какъвто в частност си и ти / вземе много да реве, че бърза с доставката ,подробно му обясняват ,че данъци плащат ,че митници ги бавят ... глупости на търкалета ,просто ползват несигурни канали за полулегална доставка ... ама некой ден ш настъпят мачето по опашката ;-)
Дааа... който си поръчва и му искат капаро,той пък да поиска документ в който се посочва срока или времето за доставката!Като не се спази същия,вместо некой си "убавец" да ти се подиграва зад щанда и да те гледа сякаш си селският идиот дошъл да проси... да вземе да се извини най-малкото!!!Защото на други места при неспазване на договорени срокове има неустойки! Тук ти хвърлят парите след 50 дни чакане и ти викат или чакаш или айде у лево!
Това ако се случи тук в Италия, доста проблеми ще си създаде продавача. Едно е ясно, пазарувайте в Европа, не в България. Цените са добри, а отношението към клиента го оставя с доволна усмивка. Често се предлагат куриерски услуги и към нашата родина.

80 дни да чакаш обектив! Браво!
SantiAgo наистина търговският усет е доста изкривен.Разбирам че егото на Жоро му попречи да се съгласи с мен... нищо че клиента по принцип е винаги с по-привилегирован статут.Той е човека,който си оставя парите в които се калкулира печалбата на търговеца!!!
Какво друго искам да споделя:
Когато влезе човек в магазина остава с много добро впечатление.Витрините с обективи са особено магнетични със своите "тежки" и като цени и като истинска тежест качествени обективи.Тук продавача ако забележи евентуален интерес към някой модел предлага обектива да се пробва навън.До тук добре.Това е много хубаво,даже вчера ми предложиха обектив да наема за един ден с който да снимам за да се уверя в неговите преимущества.До тук още по-добре! Но като попитах от изложените обективи дали имат в склада в кутии се установи че имат само тези във витрините,които се пробват от всеки,както споменах проявил интерес.С други думи... ако искаш обектив можеш да си купиш от тези,които са "N" пъти пробвани/изключвам тези които ги дават под наем/ или си поръчай с капаро ,като не се знае колко ще чакаш...
Какво друго искам да споделя:
Когато влезе човек в магазина остава с много добро впечатление.Витрините с обективи са особено магнетични със своите "тежки" и като цени и като истинска тежест качествени обективи.Тук продавача ако забележи евентуален интерес към някой модел предлага обектива да се пробва навън.До тук добре.Това е много хубаво,даже вчера ми предложиха обектив да наема за един ден с който да снимам за да се уверя в неговите преимущества.До тук още по-добре! Но като попитах от изложените обективи дали имат в склада в кутии се установи че имат само тези във витрините,които се пробват от всеки,както споменах проявил интерес.С други думи... ако искаш обектив можеш да си купиш от тези,които са "N" пъти пробвани/изключвам тези които ги дават под наем/ или си поръчай с капаро ,като не се знае колко ще чакаш...
firefighter: смятям чо този препродавач, така наречен посредник, трябва да носи отговорност!
Когато вземе предплата, трябва да документирано до кога ще е изполнена поръчката, ако не я спази да си плаща неустойката.
Теототи , съжалявам за твоето ходене по мъките, по вина на фотопавилиона.
Когато вземе предплата, трябва да документирано до кога ще е изполнена поръчката, ако не я спази да си плаща неустойката.
Теототи , съжалявам за твоето ходене по мъките, по вина на фотопавилиона.
Повечето марки си имат официален представител за България. Те си определят фирмените политики. Фото магазините продават това което предлага официалния вносител.
Например фаитъра си харесва никонско стъкло, и го поръчва в магазина. Магазина поръчва от никон БГ, Никон БГ звъни във Гърция....Никон гърция е част от европеиския клон на компанията..... А централата в Япония се опитва да се възроди от пепелта след земетресенията.
Е да ама гърците са в стачка от доста време и хич не им пука за обектива на фаитъра, щото са им спрели едни пари за усвояване и си имат други проблеми......
И така фаитъра си иска правата от магазина.
Ама фаитъра не знае че преди него от там е минал лирикса, само че по канонската пътека. А лирикса понеже е с по слаби нерви взел че почупил част от магазина .
И така фаитъра е възмутен от отношението на продавача, които е длъжен да направи всичко за да удовлетвори желанието на клиента.
Не искам никои да ме разбира погрешно. Аз съм за правата на клиентите, и съжалявам за случилото се.Познавам хората от павилиона И никога не съм получавал лошо отношение от тях. Просто много хора подхождат с агресия към тях.
Например фаитъра си харесва никонско стъкло, и го поръчва в магазина. Магазина поръчва от никон БГ, Никон БГ звъни във Гърция....Никон гърция е част от европеиския клон на компанията..... А централата в Япония се опитва да се възроди от пепелта след земетресенията.
Е да ама гърците са в стачка от доста време и хич не им пука за обектива на фаитъра, щото са им спрели едни пари за усвояване и си имат други проблеми......
И така фаитъра си иска правата от магазина.
Ама фаитъра не знае че преди него от там е минал лирикса, само че по канонската пътека. А лирикса понеже е с по слаби нерви взел че почупил част от магазина .
И така фаитъра е възмутен от отношението на продавача, които е длъжен да направи всичко за да удовлетвори желанието на клиента.
Не искам никои да ме разбира погрешно. Аз съм за правата на клиентите, и съжалявам за случилото се.Познавам хората от павилиона И никога не съм получавал лошо отношение от тях. Просто много хора подхождат с агресия към тях.
Редактирано от автора , 28.02.2012 17:22:28
Има една еврейска поговорка,която гласи:
Ако не можеш да се усмихваш,не отваряй дюкян!
В моя случай никой по никакъв повод не се е сетил,че съществувам като клиент с поръчка,която трябва да пристигне в края на февруари!Никой не ми обясни като плащах капарото,че има вероятност да не дойде в края на февруари!Жорко ,къде беше да обясни акуратно какви вероятни сценарии са възможни за да си направи човек сметка!Аз вярвам и разчитам на това какво ми е казано и не съм наясно дали продавача е в стрес или не.Едно просто обяснение в началото на поръчката в която се детайлизират подробностите е достатъчно!Да ... ама няма такова,защото разбираш ли продавача е в стрес от друг клиент...
Идва края на февруари и се оказва,че по някакви причини доставка няма,но никой не смята за нужно да ми каже това!И знаете ли защо? Защото бяха забравили за мен!БЕШЕ МИ ЗАЯВЕНО ,ЧЕ НЕ СА ДЛЪЖНИ ДА МИ СЕ ОБАЖДАТ!
Това е сделка!Не ме интересуват гърците,нито японците... защото подробностите са ангажимент на продавача.Моя ангажимент е да си платя и го правя!
А продавача след като е искал капаро,което се счита за акт на сделка с посочени срокове е най-малкото длъжен да се сети да позвъни и да каже,че има промяна в обстоятелствата.Оставил съм пари,които автоматично определят задължения към мен като клиент.Пак повтарям,че можеше и едно извинение да бъде поднесено,за проявеното безхаберие!ЩЕШЕ ДА СВЪРШИ РАБОТА!
Ако не можеш да се усмихваш,не отваряй дюкян!
В моя случай никой по никакъв повод не се е сетил,че съществувам като клиент с поръчка,която трябва да пристигне в края на февруари!Никой не ми обясни като плащах капарото,че има вероятност да не дойде в края на февруари!Жорко ,къде беше да обясни акуратно какви вероятни сценарии са възможни за да си направи човек сметка!Аз вярвам и разчитам на това какво ми е казано и не съм наясно дали продавача е в стрес или не.Едно просто обяснение в началото на поръчката в която се детайлизират подробностите е достатъчно!Да ... ама няма такова,защото разбираш ли продавача е в стрес от друг клиент...
Идва края на февруари и се оказва,че по някакви причини доставка няма,но никой не смята за нужно да ми каже това!И знаете ли защо? Защото бяха забравили за мен!БЕШЕ МИ ЗАЯВЕНО ,ЧЕ НЕ СА ДЛЪЖНИ ДА МИ СЕ ОБАЖДАТ!
Това е сделка!Не ме интересуват гърците,нито японците... защото подробностите са ангажимент на продавача.Моя ангажимент е да си платя и го правя!
А продавача след като е искал капаро,което се счита за акт на сделка с посочени срокове е най-малкото длъжен да се сети да позвъни и да каже,че има промяна в обстоятелствата.Оставил съм пари,които автоматично определят задължения към мен като клиент.Пак повтарям,че можеше и едно извинение да бъде поднесено,за проявеното безхаберие!ЩЕШЕ ДА СВЪРШИ РАБОТА!
Повечето марки си имат официален представител за България. Те си определят фирмените политики и като официални представители имат преференциални цени . Фото магазините препродават това което предлага официалния вносител,демек преференциалната цена плюс печалба ,щот магазина требе да печели .
И така решава лирикса да си купи канон 50Д марк2 ,един вид да премери сили с Д700 на файтъра ,лирикса има връзки с офиц. вносител на канон и пита за колко пара може да го вземе директно от вносителя - Канон БГ - казват му една цена и за всеки случай решава да навести павилиона /една от продавачките му е стара тръпка / отива в магазина и о чудо - цената там е под официалната за Европа eле даже чувствително под дистрибуторската, те сега точно за него има примоция в момента .... що така бе миме - пита той неговата тръпка ,а тя му пошушва на уше - шефа ги доставя директно от япония ,набарал е една прашясала пратка и през русия по дунава с лодки еднодръвки до Ломското пристанище,там ги разтоварват нощем да не разлайват кучетата и хоп в магазина
ообаче требе се почака ,щот сега студено ,дунава замръзнал ,пък и за да тръгне промоцията требе се съберат поне 10 мераклии ,инак няма смисъл да се гребе срещу течението с лодката;-)
Капарира лирикса едно 5Д марк 2 и ... зачаква ,чака чака колко да чака - 80 дни ,не издържа и хоп при кака - ко става ,пита той а кака го отрязва : е няма, записахте се само двама ,а и лодкарят се удави малко преди тутракан и далаверата се разсъхна
не е Редактирано от автора, 28.02.2012 18:22
И така решава лирикса да си купи канон 50Д марк2 ,един вид да премери сили с Д700 на файтъра ,лирикса има връзки с офиц. вносител на канон и пита за колко пара може да го вземе директно от вносителя - Канон БГ - казват му една цена и за всеки случай решава да навести павилиона /една от продавачките му е стара тръпка / отива в магазина и о чудо - цената там е под официалната за Европа eле даже чувствително под дистрибуторската, те сега точно за него има примоция в момента .... що така бе миме - пита той неговата тръпка ,а тя му пошушва на уше - шефа ги доставя директно от япония ,набарал е една прашясала пратка и през русия по дунава с лодки еднодръвки до Ломското пристанище,там ги разтоварват нощем да не разлайват кучетата и хоп в магазина

ообаче требе се почака ,щот сега студено ,дунава замръзнал ,пък и за да тръгне промоцията требе се съберат поне 10 мераклии ,инак няма смисъл да се гребе срещу течението с лодката;-)
Капарира лирикса едно 5Д марк 2 и ... зачаква ,чака чака колко да чака - 80 дни ,не издържа и хоп при кака - ко става ,пита той а кака го отрязва : е няма, записахте се само двама ,а и лодкарят се удави малко преди тутракан и далаверата се разсъхна

не е Редактирано от автора, 28.02.2012 18:22
Kакто казах изцяло съм на страната на потребителя . Само ви разказах какви са фирмените политики на ОФИЦИАЛНИТЕ вносители. Ние може се съсипеме да се дереме с хората по магазините или помежду си.
Между другото фаитър, На тея с дунавската връзка им отказаха 2годишната гаранция във фирмен сервиз.
Между другото фаитър, На тея с дунавската връзка им отказаха 2годишната гаранция във фирмен сервиз.
Между другото лирикс ,гаранцията е проблем при канонерките ,никоня не се поврежда

Стоката е по специфична,доставчика с неясен статут и задължения,пре продавача нищо не знае и не може да решава от свое име/може и да сака /пазара много слаб,закона позволява безхаберно отношение .....е що пък да не си .....абе ,само неща ,които са в наличност и ме устройват като цена.Останалато има откъде.Проблемът е ,разнопосочен-едните искат да купуват по евтино,другите да печелят повече ./под горе написаното ,някой студент по марксизъм би защитил дисертацията си в нашият век.Да не забравя да спомена за едно писмо/от онзи ден КЗП/,където съм прав,но не съвсем,щото трябва да го доказвам по съдебен ред.Те на за това Ни цакат ,...пък може и щото сме балами .Прочетох горенаписаното и споделям с огорчение случилото се.За в бъдеще,капаро Ни дават ,без насреща да имам договор с ясна дата и/или налична стока .Искрено Ваш

Чух че основните разходи по никоня били за вулканизатор
Оф оспамих на човека темата, съвсем ще спре да ми гласува за снимките



Оф оспамих на човека темата, съвсем ще спре да ми гласува за снимките

Преди няколко години ми бяха докарали сапунер Кодак от щатите. По принцип нищо особено. Малко след това същия модел се появи в Технополис. позагледах го с любопитство и какво установих. Щатския с обектив Шнайдер, при "Българския - баща неизвестен. При щатския апарат има опции, които при българския ги няма. И двата са китайско изпълнение. В щатите цената 160 долара.В Технополис 399лева. Та си мисля сой знае каква "пръчки" е черната фототехника дето толкова и се радваме по нашите магазини.
Аз имах подобен проблем с Фотосинтезис, да не кажа още по- фрапантен.Миналта година решавам да взема определен обектив.Започвам да ровя из сайтове и да търся информация.Оказва се ,че във Фотосинтезис , цената беше по-ниска- близо 100 лв по- евтин и като повечето хорица на днешно време си викам "Я,далаверка"..Отивам, поръчвам, оставям капаро (колкото реша) и започвам да чакам-казаха около месец.Мина месеца-нищо...Реших да звънна-обяснението беше, че поради земетресението в Япония доставката ще се забави-"Е, аз бърза работа нямам"(добре че не ми трябваше спешно).Минава близо още един месец-звъня отново-звънят до София, звънят незнам си къде и накрая ми се обаждат и казват със съжаление, че ще трябва да почакам още месец-"Ами, добре, казвам аз ще чакам". След няколко часа - звънят-"Ами, съжалявам, но обективът ще струва със 100 лв повече".Вие как ще реагирате?Аз отидох, взех си капарото и им теглих една майна.
От там купувах и бинокъл-хубаво, че предварително проучих всичко, че асистентът не знаеше за какво иде реч, а цената отново имаше разлика с тази в електронния магазин-но някой сложил етикетче с 200 лв.отгоре, объркали се били.Отделно аз знаех, че гаранцията е 10год.продавачът -не.при въпроса"Колко ще е гаранцията?"-Едно сумтене и никакъв отговор.Хубаво, че вътре пишеше, нищо, че не е на БГ.
Нямам думи!!!Ето затова нищо не купувам повече от България.Цените и без това са страшно надути, а като сложим и дезориентацията в ситуацията...!
От там купувах и бинокъл-хубаво, че предварително проучих всичко, че асистентът не знаеше за какво иде реч, а цената отново имаше разлика с тази в електронния магазин-но някой сложил етикетче с 200 лв.отгоре, объркали се били.Отделно аз знаех, че гаранцията е 10год.продавачът -не.при въпроса"Колко ще е гаранцията?"-Едно сумтене и никакъв отговор.Хубаво, че вътре пишеше, нищо, че не е на БГ.
Нямам думи!!!Ето затова нищо не купувам повече от България.Цените и без това са страшно надути, а като сложим и дезориентацията в ситуацията...!




Дааа, Гърците са виновни...

твърде добре би било ,след като денонощно тече реклама на фотопавилиона във сайта ,ей там най-отгоре ,и хиляди потребители ,като мен и останалите в сайта четем за подигравката с cool-егата теототи ,да чуем или видим написана някаква словесна реакция от ръководствато на фотопавилиона ,щото тука се коментира политиката на магазина и отношението към клиента ,а не "атрактивните оферти" и целуването на ръка от клиента на продавача
.... та така аз лично бих прочел един официален отговор от така наречения фотомагазин фотопавиан - щото куулпикса - поне за мен е институция във Българските фотосреди ... пък и утре всеки от нас може да попадне в подобна ситуация ,която определено е кофти спомен - трудно заличим от - дори и от денонощни рекламни призиви дге

.... та така аз лично бих прочел един официален отговор от така наречения фотомагазин фотопавиан - щото куулпикса - поне за мен е институция във Българските фотосреди ... пък и утре всеки от нас може да попадне в подобна ситуация ,която определено е кофти спомен - трудно заличим от - дори и от денонощни рекламни призиви дге

Продължаваме да чакаме становище от фотопавилион :)
Едва ли би трепнало коравото сърце на "любезния" Жоро или пък неговите шефове.Това е политиката на магазина.Толкоз по въпроса!Американците често казват: "Не се доверявайте на плешив бръснар,той не уважава косата ви!" Та специално Жоро,който е в началото на своето житейско себеотдаване едва ли би оценил парите които бях заделил за тази покупка.Тук ще вмъкна,защото един приятел ме накара да напиша сумата,че обектива струваше 2000 лв.Капарото,което оставих беше 1000 лв.Разбира се същото ми бе върнато,но след 50 дни празно чакане.Европчанско ни е самочувствието,но акцента и аромата са си селски,балкански.

Продължаваме да чакаме становище от фотопавилион :)
... и ако такова няма ,очевидно се налага извода:
ФОТОПАВИЛИОН хич не му пука за мнението на клиента ,Тя счита клиента за капризен досадник ,който не заслужава отговор - каквото и да пита ,от каквото и да е недоволен ,просто може само да целува ръка ,че са му върнали парите ,с които СЕ Е ОПИТАЛ ДА СИ КУПИ КОРЕКТНОСТ!
и тъй като рекламата на гореспоменатата фирма тече денонощно горе вдесно на сайта , МОЛЯ всички членове на на куулпикс ,които считат ,че с COOL-гата teototi са се подиграли да тури по едно пръстче
тук ,белким се усетят ,че рекламата не е Индулгенция дге...
... и ако такова няма ,очевидно се налага извода:
ФОТОПАВИЛИОН хич не му пука за мнението на клиента ,Тя счита клиента за капризен досадник ,който не заслужава отговор - каквото и да пита ,от каквото и да е недоволен ,просто може само да целува ръка ,че са му върнали парите ,с които СЕ Е ОПИТАЛ ДА СИ КУПИ КОРЕКТНОСТ!

и тъй като рекламата на гореспоменатата фирма тече денонощно горе вдесно на сайта , МОЛЯ всички членове на на куулпикс ,които считат ,че с COOL-гата teototi са се подиграли да тури по едно пръстче


Меко казано кофти отношение



За да коментирате, моля, влезте в профила си!