За да коментирате, моля, влезте в профила
си!
Renault Twizy electric car
На практика представлява двуместен, четириколесен, полузакрит мотоциклет. Пъргавият му характер, съчетан с отлично пътно поведение и чудесна съвместимост с трафика, обаче го превръщат в реална градска съблазън. Малкото возило (дължина 2,34м., ширина 1,24м. и височина 1,45 м.) предлага максимална скорост от около 80 км./ч. и пробег до 100 км. Колата тежи 450 кг. с батериите; стартовата цена е 6 990 евро с данъци + 45 евро/месец лизинг на батерията, покриващ годишен пробег от 7 500 км. От Renault твърдят, че този пробег отговаря на изискванията на мнозинството потребители.
Renault Twizy electric car video review - YouTube
Източник: youtube.com
На практика представлява двуместен, четириколесен, полузакрит мотоциклет. Пъргавият му характер, съчетан с отлично пътно поведение и чудесна съвместимост с трафика, обаче го превръщат в реална градска съблазън. Малкото возило (дължина 2,34м., ширина 1,24м. и височина 1,45 м.) предлага максимална скорост от около 80 км./ч. и пробег до 100 км. Колата тежи 450 кг. с батериите; стартовата цена е 6 990 евро с данъци + 45 евро/месец лизинг на батерията, покриващ годишен пробег от 7 500 км. От Renault твърдят, че този пробег отговаря на изискванията на мнозинството потребители.
Renault Twizy electric car video review - YouTube
Източник: youtube.com
Редактирано от администратор , 19.10.2012 08:58:22
Tesla Model S - електромобил с почти 500 км пробег
Базовата цена на този суперелектромобил е $50 000, а ускоряването от 0 до 100 км/ч става за 4,4 сек.
Базовият дизайн е доста опростен: има само акумулатор и мотор. Има и няколко неща за контрол на климатика и спирачките, но вероятно не е толкова сложен, колкото бихте очаквали, но не се оставяйте това да ви заблуди. Това е високотехнологична кола.
Driving the 2012 Tesla Model S - Wide Open Throttle Episode ...
Източник: youtube.com
Базовата цена на този суперелектромобил е $50 000, а ускоряването от 0 до 100 км/ч става за 4,4 сек.
Базовият дизайн е доста опростен: има само акумулатор и мотор. Има и няколко неща за контрол на климатика и спирачките, но вероятно не е толкова сложен, колкото бихте очаквали, но не се оставяйте това да ви заблуди. Това е високотехнологична кола.
Driving the 2012 Tesla Model S - Wide Open Throttle Episode ...
Източник: youtube.com
Opel Ampera – Революционният електрически автомобил с цена от 42,900 евро
Опазващ околната среда: Семеен автомобил, който изминава 60 километра с електрическо задвижване осигурено от акумулатор
Свобода на придвижване: Батерията се зарежда за три часа
Без притеснения: Пробегът може да бъде увеличен до 500 километра при нужда
Просторен: автомобилът с пет врати и четири пълноценни места предлага и изобилие от багажно пространство
Neu 2011 : Opel Ampera - Test Video ......................
Източник: youtube.com
Опазващ околната среда: Семеен автомобил, който изминава 60 километра с електрическо задвижване осигурено от акумулатор
Свобода на придвижване: Батерията се зарежда за три часа
Без притеснения: Пробегът може да бъде увеличен до 500 километра при нужда
Просторен: автомобилът с пет врати и четири пълноценни места предлага и изобилие от багажно пространство
Neu 2011 : Opel Ampera - Test Video ......................
Източник: youtube.com
Chevrolet Volt – Автомобил на годината 2012
Определен за „Автомобил на годината 2012”, Volt не е просто нов модел. Това е първият електрически автомобил, който реално произвежда свое собствено електричество, като по този начин удължава пробега си до 600 км. Volt не е хибрид, нито електромобил, който разчита изцяло на батерията. Той предлага най-доброто от двата свята: свободата да се движиш с електричество и сигурността че няма да бъдеш оставен на пътя.
Спечелил наградата Североамерикански автомобил на годината 2011, Volt е първият електромобил, който получава подобен приз, побеждавайки електрически и хибридни модели като Nissal Leaf и Hyundai Sonata.
Volt спечели и други престижни награди и отличия сред които:
Автомобил на годината 2011 – списание AUTOMOBILE
Автомобил на годината 2011 – списание Motor Trend
Зелен автомобил на годината 2011 – списание Green Car
В Европа, Volt грабна наградата в категорията Екологичност, на водещата австрийска организация за пътна помощ, ARBO.
Дългоочакваният Chevrolet Volt ще се продава от 2012 година в България на цена от 41,950 евро. Бройките са ограничени, а общественият интерес е висок, така че това е една възможност да регистрирате интереса си. Попълнете формата на тази страница и вие можете да бъдете един от първите шофьори в Европа които ще се наслаждават на управлението на автомобил с удължен пробег.
Chevrolet Volt Review - Everyday Driver - YouTube
Източник: youtube.com
Определен за „Автомобил на годината 2012”, Volt не е просто нов модел. Това е първият електрически автомобил, който реално произвежда свое собствено електричество, като по този начин удължава пробега си до 600 км. Volt не е хибрид, нито електромобил, който разчита изцяло на батерията. Той предлага най-доброто от двата свята: свободата да се движиш с електричество и сигурността че няма да бъдеш оставен на пътя.
Спечелил наградата Североамерикански автомобил на годината 2011, Volt е първият електромобил, който получава подобен приз, побеждавайки електрически и хибридни модели като Nissal Leaf и Hyundai Sonata.
Volt спечели и други престижни награди и отличия сред които:
Автомобил на годината 2011 – списание AUTOMOBILE
Автомобил на годината 2011 – списание Motor Trend
Зелен автомобил на годината 2011 – списание Green Car
В Европа, Volt грабна наградата в категорията Екологичност, на водещата австрийска организация за пътна помощ, ARBO.
Дългоочакваният Chevrolet Volt ще се продава от 2012 година в България на цена от 41,950 евро. Бройките са ограничени, а общественият интерес е висок, така че това е една възможност да регистрирате интереса си. Попълнете формата на тази страница и вие можете да бъдете един от първите шофьори в Европа които ще се наслаждават на управлението на автомобил с удължен пробег.
Chevrolet Volt Review - Everyday Driver - YouTube
Източник: youtube.com
Продавайте колите си докато имат цена
Бъдещето вече е тук
Бъдещето вече е тук
"Когато Председателят на Европейската Комисия се качи усмихнат в един електромобил, нещата като че ли по-бързо отиват към сделки.
За малкия странно подвижен Hiriko, научихме в края на януари 2012 г. по малко не традиционен начин – представяне в Европейската Комисия, при това с участието на самия комисар Жозе Манеул Дорау Барозо. Че е малък и странен Hiriko, така е, но пък е на цена €12,500. Това е доста повече от, да речем, доста добре оборудван и супер икономичен дизелов Skoda Fabia, но като за електромобил определено е добра оферта. Толкова добра, че да привлече вниманието на германските железници!
След като се сдоби с известно количество Citroen C-ZERO за своите мобилни услуги, сега DB разнообразява и с още по-малките Hiriko електромобили, в които се влиза и излиза отпред. Как става така, че в родината на много супер коли харесват и използват модели като C-ZERO на Citroen, за които в коментарите в eCars.bg и други български сайтове не могат да се видят много приятни думи. По-отворени ли са германците в съзнанието си за възприемане на новите технологии? Че ето, още по-странни коли си харесват, при това не къде да е, а за използване от една от най-големите им транспортни системи.
Историята на Hiriko е свързана с масачузетския технологичен институт, където се ражда идеята, а производството на електро мъника е задвижено от испански консорциум за разпространение на услуги по споделяне на коли не коли."
http://www.ecars.bg/elektromobili/item/3217-baroso-elektromobil-hiriko-deutsche-bahn
Hiriko folding electric car - full demo - YouTube
Източник: youtube.com
За малкия странно подвижен Hiriko, научихме в края на януари 2012 г. по малко не традиционен начин – представяне в Европейската Комисия, при това с участието на самия комисар Жозе Манеул Дорау Барозо. Че е малък и странен Hiriko, така е, но пък е на цена €12,500. Това е доста повече от, да речем, доста добре оборудван и супер икономичен дизелов Skoda Fabia, но като за електромобил определено е добра оферта. Толкова добра, че да привлече вниманието на германските железници!
След като се сдоби с известно количество Citroen C-ZERO за своите мобилни услуги, сега DB разнообразява и с още по-малките Hiriko електромобили, в които се влиза и излиза отпред. Как става така, че в родината на много супер коли харесват и използват модели като C-ZERO на Citroen, за които в коментарите в eCars.bg и други български сайтове не могат да се видят много приятни думи. По-отворени ли са германците в съзнанието си за възприемане на новите технологии? Че ето, още по-странни коли си харесват, при това не къде да е, а за използване от една от най-големите им транспортни системи.
Историята на Hiriko е свързана с масачузетския технологичен институт, където се ражда идеята, а производството на електро мъника е задвижено от испански консорциум за разпространение на услуги по споделяне на коли не коли."
http://www.ecars.bg/elektromobili/item/3217-baroso-elektromobil-hiriko-deutsche-bahn
Hiriko folding electric car - full demo - YouTube
Източник: youtube.com
Редактирано от автора , 21.10.2012 22:43:59
"Това е хечбек с три врати, сребрист, с четири места и как да го наречем... базов интериор. Парижани му се наслаждават ежедневно за няколко минути или няколко часа и постоянно могат да разчитат на него. Просто трябва да отидат до най-близкия пункт на – 'стоянка' на електромобили за споделяне.
Електромобилът се нарича Bollore Bluecar, а от миналата седмица има вече 1.750 (!!!) от тях, разположени в 670 павилиона по парижките улици и в някои предградия.
Замисълът на проекта е за 3.000 електромобила в 1.050 пункта в града, удобни и достъпни за ежедневието на всички в Париж.
Системата за споделяне на коли на Autolib, стартира с 250 бр през декември миналата година, като разрастване на успешната програма за споделяне на велосипеди Velolib.
Повече от 37,000 души вече са се присъединили към системата, като Autolib отчита по 1,200 нови регистации седмично].
Bluecar са наети повече от 500,000 пъти за 10 месеца, като са изминали общо над 5 млн. километра!
Те се отдават под наем от 4,000 до 5,000 пъти в седмицата, с най-висок интензитет през почивните дни. Не минават и 15 минути в центъра на Париж, без да се мерне по улицата някой от въпросните електромобили.
Според проучване на компанията-наемодател, 70 процента от клиентите им не притежават собствен автомобил. В Най-много потребители са на възраст от 25 до 39 години, повече мъже, но не изключително.
Интересен факт е - тъй като колата може да се остави в произволен пункт, а не задължително в този, от където е наета - почти 90% от пътуванията са еднопосочни.
Самата кола е 'пипната' от Pininfarina и се сглобява в Торино, Италия, заBolloré Group, 190-годишен френски конгломерат, който е сред 500-те най-големи компании в света."
bollore bluecar 2012 - YouTube
Източник: youtube.com
Електромобилът се нарича Bollore Bluecar, а от миналата седмица има вече 1.750 (!!!) от тях, разположени в 670 павилиона по парижките улици и в някои предградия.
Замисълът на проекта е за 3.000 електромобила в 1.050 пункта в града, удобни и достъпни за ежедневието на всички в Париж.
Системата за споделяне на коли на Autolib, стартира с 250 бр през декември миналата година, като разрастване на успешната програма за споделяне на велосипеди Velolib.
Повече от 37,000 души вече са се присъединили към системата, като Autolib отчита по 1,200 нови регистации седмично].
Bluecar са наети повече от 500,000 пъти за 10 месеца, като са изминали общо над 5 млн. километра!
Те се отдават под наем от 4,000 до 5,000 пъти в седмицата, с най-висок интензитет през почивните дни. Не минават и 15 минути в центъра на Париж, без да се мерне по улицата някой от въпросните електромобили.
Според проучване на компанията-наемодател, 70 процента от клиентите им не притежават собствен автомобил. В Най-много потребители са на възраст от 25 до 39 години, повече мъже, но не изключително.
Интересен факт е - тъй като колата може да се остави в произволен пункт, а не задължително в този, от където е наета - почти 90% от пътуванията са еднопосочни.
Самата кола е 'пипната' от Pininfarina и се сглобява в Торино, Италия, заBolloré Group, 190-годишен френски конгломерат, който е сред 500-те най-големи компании в света."
bollore bluecar 2012 - YouTube
Източник: youtube.com
добре де , що реши да пуснеш таз информация във фотофорум ?
Фотографите пеша ли ходят
всичко това интересно,ама как държавата ще печели,преди беше от акциза за гориво,а сега?
Ню , е тогава дай модели ,цени и отстъпки за фотографи ,безлихвен лизнинг и т н
ама не некоя Тесла или Опел 3Ампера ,неща китайско за 20 000лв ,кат маанем ДДС-то и додадем 5000 лв субсидия /цитирам :Правителството одобри Национален план за действие за насърчаване на производството и ускореното навлизане на екологични превозни средства, който предвижда 5 000 лв. субсидия при покупката на електромобил и 2 500 за хибрид. Предлага се също освобождаване на електромобилите от годишен данък и пътна такса, както и диференциране на цените на винетките според екологичните характеристики на превозното средство.
Планът обхваща периода 2012-2014 г/
цената придобива красива за окото форма около 12000лв ,на лизинг по 1000лв годишно ,безлихвен естествено и може да идваме да ти целуваме ръка ,вкупом
ама не некоя Тесла или Опел 3Ампера ,неща китайско за 20 000лв ,кат маанем ДДС-то и додадем 5000 лв субсидия /цитирам :Правителството одобри Национален план за действие за насърчаване на производството и ускореното навлизане на екологични превозни средства, който предвижда 5 000 лв. субсидия при покупката на електромобил и 2 500 за хибрид. Предлага се също освобождаване на електромобилите от годишен данък и пътна такса, както и диференциране на цените на винетките според екологичните характеристики на превозното средство.
Планът обхваща периода 2012-2014 г/
цената придобива красива за окото форма около 12000лв ,на лизинг по 1000лв годишно ,безлихвен естествено и може да идваме да ти целуваме ръка ,вкупом
Редактирано от автора , 21.10.2012 19:54:45
ето например какво прави братския китайски народ за 20 000 доларес :
http://shenghua-cn.en.alibaba.com/product/577956958-210305768/20kW_motor_font_b_electric_b_font_font_b_car_b_font_model_JHY.html
а ето и електрическа кола за 10 000 долара
http://www.alibaba.com/product-gs/584992135/Electric_car.html
http://shenghua-cn.en.alibaba.com/product/577956958-210305768/20kW_motor_font_b_electric_b_font_font_b_car_b_font_model_JHY.html
а ето и електрическа кола за 10 000 долара
http://www.alibaba.com/product-gs/584992135/Electric_car.html
Идеалния мускуломобил - веднъж го купуваш и не плащаш нищо! Гори тлъстини! Движи и с бира..
Електрически автомобил VROMOS KIWI 2012
Цена около 18 000 лв с ДДС - Сглобява се в България.
Инсталация: 96V / 10KW
Акумулатори: 8 x 12V / 140Ah Gel 320 kg.
Живот на акумулаторите: 800 цикли
Електродвигател: 10KW
Контролер: 96V (400A@2minutes)
Конвертор: DC / DC 12V
Технически характеристики:
Пасажери: 1 + 1
Автономност: до 150 км.
Максимална скорост: 85 км/ч
Радиус на завой: 5.35 м.
Наклон на изкачване: 30%
Максимално общо тегло: 880 кг.
Собствено тегло: 435 кг. (без акумулаторите)
Външни размери: 2893 x 1554 x 1512
Просвет: 150
Колесна база: 1886
Предна следа: 1300
Задна следа: 1322
Задвижване: Предно предаване
Спирачна система: 4 дискови хидравлични спирачки
Кормилна уредба: Усилвател на кормилната уредба
Електромобили на Vromos.com - YouTube
Източник: youtube.com
Като се извадят 5000лв. май цената не е толкова висока
Цена около 18 000 лв с ДДС - Сглобява се в България.
Инсталация: 96V / 10KW
Акумулатори: 8 x 12V / 140Ah Gel 320 kg.
Живот на акумулаторите: 800 цикли
Електродвигател: 10KW
Контролер: 96V (400A@2minutes)
Конвертор: DC / DC 12V
Технически характеристики:
Пасажери: 1 + 1
Автономност: до 150 км.
Максимална скорост: 85 км/ч
Радиус на завой: 5.35 м.
Наклон на изкачване: 30%
Максимално общо тегло: 880 кг.
Собствено тегло: 435 кг. (без акумулаторите)
Външни размери: 2893 x 1554 x 1512
Просвет: 150
Колесна база: 1886
Предна следа: 1300
Задна следа: 1322
Задвижване: Предно предаване
Спирачна система: 4 дискови хидравлични спирачки
Кормилна уредба: Усилвател на кормилната уредба
Електромобили на Vromos.com - YouTube
Източник: youtube.com
Като се извадят 5000лв. май цената не е толкова висока
Електрически автомобил VROMOS KIWI 2012. Сглобява се в България. Цена около 18 000 лв с ДДС
Има бъг във форума - постинга се качи по-нагоре
Има бъг във форума - постинга се качи по-нагоре
Електрически автомобил VROMOS KIWI 2012. Сглобява се в България. Цена около 18 000 лв с ДДС
Има бъг във форума - постинга се качи по-нагоре
Има бъг във форума - постинга се качи по-нагоре
http://vromos.com/default_bg.php
Редактирано от автора , 21.10.2012 23:02:01
За да коментирате, моля, влезте в профила си!