За да коментирате, моля, влезте в профила
си!
Той няма да ви разочарова. Конструкцията от магнезиева сплав е олекотена и издръжлива, с прибрани бутони и дискове, които не допускат прах и влага. Не само устойчив, но и бърз за работа, Quick Navi Pro позволява и да откривате дадена настройка и да променяте лесно опциите, когато нямате време да се бавите.
Сензорът от 35 мм с пълно кадриране е по-голям от този в повечето видеокамери, така че във видеозаписите ви се добива по-точна представа между предната и задната част - дълбочината и детайлността във всички проекти са най-важни. Независимо дали става дума за класически филми или късометражни, Full HD записите от 24p до 50p/60p е всичко, което ви трябва.
Уникалната система с двоен автофокус в режим AF-D се фиксира върху бързодвижещите се обекти с лекота – разполага с разширена технология за 19-точково разпознаване на фазата и 102 фокусен точков сензор. AF Range Control свежда до минимум замъгляването на фона, а всяко лице в тълпата става толкова ясно, колкото и профучаващия рейсинг автомобил.
Виждате всеки детайл, всеки нюанс на цвета дори при слаба осветеност благодарение на CMOS сензора Exmor™ от 35 мм с пълно кадриране и резолюция от 24,3 мегапиксела. В съчетание с процесора за обработка на изображения BIONZ ще получите голямо шумопотискане – за реалистични снимки със силно въздействие.
http://4coolpics.com/catalog_product.php?id=539
Сензорът от 35 мм с пълно кадриране е по-голям от този в повечето видеокамери, така че във видеозаписите ви се добива по-точна представа между предната и задната част - дълбочината и детайлността във всички проекти са най-важни. Независимо дали става дума за класически филми или късометражни, Full HD записите от 24p до 50p/60p е всичко, което ви трябва.
Уникалната система с двоен автофокус в режим AF-D се фиксира върху бързодвижещите се обекти с лекота – разполага с разширена технология за 19-точково разпознаване на фазата и 102 фокусен точков сензор. AF Range Control свежда до минимум замъгляването на фона, а всяко лице в тълпата става толкова ясно, колкото и профучаващия рейсинг автомобил.
Виждате всеки детайл, всеки нюанс на цвета дори при слаба осветеност благодарение на CMOS сензора Exmor™ от 35 мм с пълно кадриране и резолюция от 24,3 мегапиксела. В съчетание с процесора за обработка на изображения BIONZ ще получите голямо шумопотискане – за реалистични снимки със силно въздействие.
http://4coolpics.com/catalog_product.php?id=539



Редактирано от администратор , 10.11.2012 08:15:13
Добре!!! УБЕДИ МЕ!!! Подари ми един!
да не бих отказал един ,но сони го пуснаха на цена почти двойно от обещаното,иначе прекрасен апарат,за 102 точки (фокус)обаче четох че има само 7-8 обектива на сони при която това работи всъщност.а засега ще пиене по една студена бира

Уникален е! В комбинация с добри обективи е апарат-мечта! Всъщност за мен засега си е мечта

добре де ,хубав апарат спор няма - тука е 5 бона и половина в щатите 4 и половина/2700долара голо тяло ,2900 долара с китов обектив / , илядо лева разлика - нормално е за страна, дето стандарта е в пъти под щатския ..........както и да е реклама има - требе некой да плаща , ама я да помислим малко - матрицата 24 мегапикселова фулфрейм - супер , ала аджеба може ли този дето продава фотоапарата да ми отговори ,какъв обектив требе дгe да сложа на това технологично фото-чудо щото образа, който ще снимам да фане да се промуши през обектива в пълната си красота и детайлност и да цъфне връз таз матрица пълноценно и всеобхватно ... ами нема такъв , и скоро нема се произведе от Сони ,според мен де - може и да ме опровергаят - ама надали....
какво имам впредвид -да предположим, пък и така ни уверяват ,че разделителната способност на изображението, което матрица с физически размери 24 на 35 мм прави е сумарно 24 мегапиксела ,знаете ли каква разделителна способност требе да има оптичната система - така наречения обектив проектиращ изображението, щото да попълни матрицата ПЪЛНОЦЕННО и ВСЕОБХВАТНО ? ...според формулата е 1/И =1/М+1/О ,където И-е разделителната способност на изображението ,М- разделителната способност на матрицата , а О-разделителната способност на обектива ,тръгвайки да търсим истината отиваме на матрицата тя е 24,3 мпикс матрица с физ. размери 24мм на 36мм, /каквато има горното сони/ та ако сметнем се получава разделителна способност 170 линии на милиметър /24ммх170лин на мм умножено по 36мм по 170лин на мм/,дотук добре ,ала да отидем по нататък във формулата ,впрочем нека не бързаме - първо едно уточнение - аз като връл фен на перфектността ,но ВСЕ пак ограничен финнннаанннсссоовво притежавам един от най-острите,ай да го кажем детайлни обективи - Carl Zeiss 100mm f/2 Makro-Planar T* 2/100 ,който щото е 3 бона суха пара и с претенции за върхът на фотосладоледа - има индивидуален сертификат за тест на детайлност и е показал 144 линии на милиметър http://slrgear.com/reviews/showproduct.php/product/1141 ,пак повтарям щото детайлността е поочти на границата на възможностите на стъклото я мерят индивидуално за всеки обектив ,искренно и неподправено се учудвам какъъв ли обектив,какво ли оптично чудо требе да измислят сони ,щото да покрие таз матрица пълноценно,ами няма такъв ,поне аз не знам ,и като ви го продадат туй сони с китовия обектив/Sony 18-55mm f/3.5-5.6 SAM DT Standard Zoom Lens for Sony Alpha Digital SLR / - дето има 50 линии на милиметър -тая стъклена тапа завита на сониту ще "прекара" зоорлем 2 мегапиксела /36мм х 50 лин мм по 24 х50 лин мм = 2 160 000 пикс/,и какво излиза - царя дава - пъдаря не дава ,оказва се че обектив за Сони дето да създаде детайлност ,изчислена по горната формула достойна да попълни пълноценно горната матрица комай комай няма на пазара ,оттук какъв е извода - ако искаме да си вземем хубав балтон за копчето дет сме си купили ,тоест да си осигурим що годе поносим кеф кат снимаме с горното сони А99въ ,требе непременно да се оборудваме с качествени стъкла кат тия по долу ,дето са от 2 бона нагоре, да не кажа от 3 нагоре :
Zeiss Distagon T* 24mm f/2 ZA
Zeiss Planar T* 85mm f/1.4 ZA
Zeiss Sonnar T* 135mm f/1.8 ZA
Sony 135mm f/2.8
Zeiss Vario-Sonnar T* 16-35mm f/2.8 ZA
Zeiss Vario-Sonnar T* 24-70mm f/2.8 ZA
Sony 28-75mm f/2.8
Sony 70-200mm f/2.8
и пак казвам ,за да е поносим кефа , не говоря за оргазъм :-)
...та така ,горното написах ,за да помогна в избора на нуждаещия се любител или професионалист,решил да изпляска 6 бона за голо тяло , без балтон само с нарисувани върху голия си корем копчета
какво имам впредвид -да предположим, пък и така ни уверяват ,че разделителната способност на изображението, което матрица с физически размери 24 на 35 мм прави е сумарно 24 мегапиксела ,знаете ли каква разделителна способност требе да има оптичната система - така наречения обектив проектиращ изображението, щото да попълни матрицата ПЪЛНОЦЕННО и ВСЕОБХВАТНО ? ...според формулата е 1/И =1/М+1/О ,където И-е разделителната способност на изображението ,М- разделителната способност на матрицата , а О-разделителната способност на обектива ,тръгвайки да търсим истината отиваме на матрицата тя е 24,3 мпикс матрица с физ. размери 24мм на 36мм, /каквато има горното сони/ та ако сметнем се получава разделителна способност 170 линии на милиметър /24ммх170лин на мм умножено по 36мм по 170лин на мм/,дотук добре ,ала да отидем по нататък във формулата ,впрочем нека не бързаме - първо едно уточнение - аз като връл фен на перфектността ,но ВСЕ пак ограничен финнннаанннсссоовво притежавам един от най-острите,ай да го кажем детайлни обективи - Carl Zeiss 100mm f/2 Makro-Planar T* 2/100 ,който щото е 3 бона суха пара и с претенции за върхът на фотосладоледа - има индивидуален сертификат за тест на детайлност и е показал 144 линии на милиметър http://slrgear.com/reviews/showproduct.php/product/1141 ,пак повтарям щото детайлността е поочти на границата на възможностите на стъклото я мерят индивидуално за всеки обектив ,искренно и неподправено се учудвам какъъв ли обектив,какво ли оптично чудо требе да измислят сони ,щото да покрие таз матрица пълноценно,ами няма такъв ,поне аз не знам ,и като ви го продадат туй сони с китовия обектив/Sony 18-55mm f/3.5-5.6 SAM DT Standard Zoom Lens for Sony Alpha Digital SLR / - дето има 50 линии на милиметър -тая стъклена тапа завита на сониту ще "прекара" зоорлем 2 мегапиксела /36мм х 50 лин мм по 24 х50 лин мм = 2 160 000 пикс/,и какво излиза - царя дава - пъдаря не дава ,оказва се че обектив за Сони дето да създаде детайлност ,изчислена по горната формула достойна да попълни пълноценно горната матрица комай комай няма на пазара ,оттук какъв е извода - ако искаме да си вземем хубав балтон за копчето дет сме си купили ,тоест да си осигурим що годе поносим кеф кат снимаме с горното сони А99въ ,требе непременно да се оборудваме с качествени стъкла кат тия по долу ,дето са от 2 бона нагоре, да не кажа от 3 нагоре :
Zeiss Distagon T* 24mm f/2 ZA
Zeiss Planar T* 85mm f/1.4 ZA
Zeiss Sonnar T* 135mm f/1.8 ZA
Sony 135mm f/2.8
Zeiss Vario-Sonnar T* 16-35mm f/2.8 ZA
Zeiss Vario-Sonnar T* 24-70mm f/2.8 ZA
Sony 28-75mm f/2.8
Sony 70-200mm f/2.8
и пак казвам ,за да е поносим кефа , не говоря за оргазъм :-)
...та така ,горното написах ,за да помогна в избора на нуждаещия се любител или професионалист,решил да изпляска 6 бона за голо тяло , без балтон само с нарисувани върху голия си корем копчета

Редактирано от автора , 10.11.2012 08:32:10
Файтър, ти уби всичко детско в мен ...
Как сега да изпляскам 6 бона за Голо тяло, а ...
Как сега да изпляскам 6 бона за Голо тяло, а ...

ivenchevспор няма ,голото тяло е хубаво ,ала за да го облечеш има да пляскаш с финансовите крилца ,кат планински орел

Последните месеци прекарах доста безсънни нощи в търсене на отговори и претегляне на плюсове и минуси... та някои изводи, които съм си направил за себе си:
1. Картинката зависи от най-слабото звено във веригата... но една от най-големите "тапи" се намира върху сензора. Става въпрос за АА- филтъра, а той е толкова по-силен колкото по-голям е пиксела. Мисля, че разликата между никонските Д90 (12 мегапиксела) и Д7000 (16 мегапиксела) като детайл с един и същи обектив достатъчно добре визуализират горната връзка. Благодарение на по-слабия АА-филтър матрицата с повече мегапиксели ще изкара повече детайл дори и ако обектива не може да я "напълни" напълно. Убеден съм, че Сони са направили чудесна матрица... разбира се използването на китова оптика на такава матрица е голяма глупост.
2. Повечето мегапиксели изискват повече, по-бързи и по-скъпи карти памет... изискванията към компютъра и външните дискове също нарастват лавинообразно.
3. Повечето мегапиксели "пенсионират много обективи... ако направите някоя друга снимка с хубав обектив и тяло с подобна резолюция, разликата с китовата оптика става очевадна.
4. Благодарение на по-добрият детайл дефектите на оптиката (като хроматични аберации например) си личат още по-добре.
П.С.: Производителите си знаят работата - първо сменяш тялото, след това още няколко пъти по толкова за обективи
П.С.С.: Полупрозрачното огледало и електронният визьор не ме кефят
1. Картинката зависи от най-слабото звено във веригата... но една от най-големите "тапи" се намира върху сензора. Става въпрос за АА- филтъра, а той е толкова по-силен колкото по-голям е пиксела. Мисля, че разликата между никонските Д90 (12 мегапиксела) и Д7000 (16 мегапиксела) като детайл с един и същи обектив достатъчно добре визуализират горната връзка. Благодарение на по-слабия АА-филтър матрицата с повече мегапиксели ще изкара повече детайл дори и ако обектива не може да я "напълни" напълно. Убеден съм, че Сони са направили чудесна матрица... разбира се използването на китова оптика на такава матрица е голяма глупост.
2. Повечето мегапиксели изискват повече, по-бързи и по-скъпи карти памет... изискванията към компютъра и външните дискове също нарастват лавинообразно.
3. Повечето мегапиксели "пенсионират много обективи... ако направите някоя друга снимка с хубав обектив и тяло с подобна резолюция, разликата с китовата оптика става очевадна.
4. Благодарение на по-добрият детайл дефектите на оптиката (като хроматични аберации например) си личат още по-добре.
П.С.: Производителите си знаят работата - първо сменяш тялото, след това още няколко пъти по толкова за обективи

П.С.С.: Полупрозрачното огледало и електронният визьор не ме кефят


За да коментирате, моля, влезте в профила си!