За да коментирате, моля, влезте в профила
си!
Привет. Интересно за мен е да разбера, как магазините за компютри и офис техника се грижат за дългосрочните отношения със своите клиенти? Какво е вашето мнение и наблюдения? Моля, споделете. Благодаря предварително.
Здравейте. За да поддържа дългосрочни отношения със своите клиенти, магазините редовно предлагат специални промоции, отстъпки и програми за лоялност. Тези инициативи правят пазаруването по-изгодно и насърчават клиентите да се връщат отново, доверявайки се на качеството и обслужването, което магазинът предоставя. За пример мога да посоча JAR Computers, т.к. аз съм техен почти редовен клиент. Информация по темата, можете да намерите на този линк: https://businessnovinite.bg/korporativni-istorii/jar-computers-vashijat-izbor-za-tehnika.html
За да коментирате, моля, влезте в профила си!