За да коментирате, моля, влезте в профила
си!
Здравейте! Искам да организирам конференция в хотел и се интересувам от съвети за правилната подготовка на конферентната зала. Какви стъпки трябва да предприема, за да осигуря успешното протичане на събитието? Искам да отбележа, че организирането на такъв тип събитие ще ми е за пръв път и поради тази причина поставям въпроса. Благодаря на отзовалите се.
Привет. Първата стъпка е да определите целта на събитието – дали е обучение, семинар или тиймбилдинг. След това създайте детайлен график за всяка част от програмата и предвидете почивки. Не забравяйте да се уверите, че техническото оборудване в залата е в изправност – включително микрофони, проектори и интернет връзка. Повече подробности по въпроса, можете да откриете тук: https://forbesbulgaria.bg/2024/11/25/kak-da-organizirate-uspeshna-konferenciya-hotel/
За да коментирате, моля, влезте в профила си!