За да коментирате, моля, влезте в профила
си!
Привет. Обмислям да ползвам услугите на фирма за почистване на офиса, който ръководя и е новооткрит. Не съм сигурен какво трябва да включва договорът с такава фирма и дали изобщо е задължително да има такъв. Какви документи е редно да се изискват при подобна услуга? Моля за малко повече информация. Благодаря на отзовалите се.
Здравейте. Лично по мое мнение е добре винаги да се подписва договор с почистващата фирма, дори и услугата да е еднократна. Така ще имате яснота относно обема на работа, сроковете и цените. Освен това, коректната фирма трябва да предостави фактура и да работи с договорни условия, което е знак за професионализъм и надеждност. Предлагам ви да изчетете тази публикация, за повече информация - https://idei.bg/kak-da-izberete-nadezhdna-firma-za-pochistvane-5-klyuchovi-faktora/
Благодаря, че отделихте от времето си, за да споделите мнението си да ме насочите към публикацията. Бяха полезни за мен.
За да коментирате, моля, влезте в профила си!