-
0снимки
-
0гласове
-
0влияние
-
0любими
-
0следвания
За мен
- Местоположение: България , София
За контакти
- Имейл адрес: vyacheslavip@abv.bg
Оборудване
Фотоапарати:
- ЗОРКИ Зорки 4
- PENTAX Pentax Optio T10
- CANON Canon PowerShot SX100 IS
- PANASONIC Panasonic LUMIX DMC-FS12
Обективи:
- Няма добавени
Коментари оставени към Автора
Заглавие | Коментар | Автор |
---|---|---|
Поздрав от Луната -2 / | ||
Добър репортаж
|
||
Поздрав от Луната -2 / | ||
Автомобилен Салон София 2019 SUZUKI
|
||
Поздрав от Луната - 1 / | ||
София, Интер Експо Център - Автомобилен Салон 2019
|
||
Демонстрация по Таекуондо / | ||
Уловил си момента.
|
||
Демонстрация по Таекуондо / | ||
За какво иде реч?
|
||
Демонстрация по Таекуондо / | ||
Искам да видя онази торба с 9 дан да скочи така!
|
||
Демонстрация по Таекуондо / | ||
Демонстрация по Таекуондо - от Представителният отбор по Таекуондо на България. Европейска нощ на спорта, НДК 2019.
|
||
Инспекция на Кмета на София г-жа Йорданка Фандъкова в нов учебен корпус / | ||
"Кмет на софия"...Кмет с голяма а София с малка буква!!! Похвално!!!
|
||
София - Нов учебен корпус към 43 Основно училище "Христо Смирненски" / | ||
Хубава снимка, хубаво училище!
|
||
Инспекция на Кмета на София г-жа Йорданка Фандъкова в нов учебен корпус / | ||
Коментари оставени от Автора
Реплика на възрожденски файтон кабриолет, измайсторен от прочутия врачански фабрикант Мито Орозов впечатлява посетителите на щанда на Община Враца по време на 34-то Международно туристическо издание на „Ваканция и Спа Експо – 2017”. Изложението се провежда от 15 до 17 февруари в Интер Експо център – гр. София. Община Враца участва за десети път в голямата туристическа борса с щанд от 12 кв. м.
Акцентът във врачанското участие е 30-та годишнина от създаването на Етнографско – възрожденски комплекс „Св. Софроний Врачански”. На щанда на Общината ще бъде изложен файтонът, дело на видния врачанин, композиран с мобилно декоративно пано, изобразяващо част от възрожденска къща от Етнографско – възрожденския комплекс с панорамен изглед на прохода Вратцата. Посетителите на щанда на Община Враца имат възможност да си направят и селфи с рамка с герба на града.
На туристическата борса са представени две нови брошури, съдържащи информация за Етнографско – възрожденския комплекс и за културните събития в Община Враца. Гостите на щанда ще имат възможност да дегустират вино „Врачанска теменуга” и мармалад „Детски спомен”, който се произвежда в село Паволче от шипки, набрани във Врачанския балкан.
Експерти от дирекция Природен парк „Врачански Балкан” също ще се включат на 17 февруари 2017 г. с участие на щанда на Община Враца. По атрактивен начин те ще представят ателие „Белоглав лешояд”, което включва викторина, разнообразни игри за малки и големи и селфи с фигура на рядката граблива птица, обитаваща район във Врачанския балкан.
Текстът на настоящия материал е предоставен с любезното съдействие на г-жа Таня Видова, Главен специалист „Връзки с обществеността” към Община Враца.
„-Мама каза, че това било фотоконкурс...Ама друг път!!! „/Наградиха снимки от семейния албум "Мама, татко и аз"/
Въпреки, че не съм награждаван никога във фотоконкурсите, които бяха организирани от 4coolpics.com имам смелостта и откровеността да твърдя, че те бяха много по-добре организирани и журирани в сравнение с фотоконкурса „Ние, хората“, организиран от ФотоСинтезис, в който взеха участие 1324 автори с общо над 7000 фотографии, а журито на фотоконкурса е в състав: Темелко Темелков, Калин Руйчев, Димитър Дилков, Надежда Павлова, Евгени Димитров, Бабак Салари, Румен Койнов, Никола Михов. Напоследък все по-ясно се забелязва „монополизирането“ на фотографското пространство в България от ФотоСинтезис и практическото отсъствие на необходимата и достатъчна конкуренция от страна на другите български фотопортали. Прекалената комерсиализация във визията и дейността на Фото Синтезис е на път да формира известно изкривяване за представите на добри образци в областта на фотографията, а именно: посредством прекаленото хиперболизиране на значението на черно-бялата фотография- в стремежа да се налага от модераторите на ФотоСинтезис като по-успешна спрямо цветната фотография. Болшинството от фотографиите, които бяха селектирани за финалната изложба в този фотоконкурс са черно-бели. Лично не изключвам това да е също резултат - под въздействието на комерсиализацията. Много по-ефтино е за организаторите да отпечатат 40-50 черно бели фотографии, отколкото произведения на автори, които предпочитат цветната фотография. От друга страна има вече доста критики от страна на участници в този фотоконкурс за това, че уважаемото жури е номинирало и класирало фотографии, повечето от които не заслужават присъдените им награди – скъпо струваща фотографска техника. Остава и подозрението, че всъщност този фотоконкурс въпреки претенциите за анонимност съвсем не е анонимен. Най-неприятно впечатление направиха някои от наградените фотографии, които спечелиха големите награди в категория портрет. Журито се оправда, че не било чело заглавието на фотографиите и текста под тях, а журирането е осъществено само с поглед върху самите фотографии. За мен този довод не издържа и е твърде глуповато оправдание подобно оправдание. Причината за това е, че оценяването на всяко едно произведение във фотографията изисква да се взима под внимание не само самата фотография, но и нейното заглавие – отразяващо в словесна форма целта на автора при заснемане на всяко едно отделно произведение. За мен лично е недопустимо и от чисто морална гледна точка да се участва във фотоконкурс, в който фотографията с която се участва носи заглавие: „Татко, диагноза рак на белия дроб“ – автор комерсиалния фотограф Даниел Леков. При самото награждаване на победителите във фотоконкурса стана ясно, че на две от фотографиите, на които са присъдени големи награди са заснети децата на самите автори. А в същото време платформата на ФотоСинтезис в своите правила посочва, че не се толелират снимки от семейния албум. На кое тогава да се вярва, на правилата на ФотоСинтезис, или на голямата награда, която получи Десислава Генкова – еlrisha – затова, защото била направила портрет на собственото си дете. Друга авторка, също от наградените сподели, че обичала да снима деца. Ама видите ли, на неградената нейна фотография са пак НЕЙНИТЕ, а не други деца.
След всичко това най-вероятно на следващия фотоконкурс, организиран от ФотоСинтезис ще има сериозен отлив от желаещи да участват в него. А журито – да са живи и здрави – могат да си раздадат ако искат в същия дух награди на самите себе си – като си направят един на друг портрети, а защо не и селфита?!!!
В категория "Портрет" журито присъди:
- Голяма награда на журито (фотоапарат Sony A7 + обектив Sony FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS):
КапитанЪТ
... Какво му трябва на моряка? Блага дума за из път, каса ром, попътен вятър, дом, закотвен за брега...
фотография: Десислава Генкова - elrisha
„-Мама каза, че това било фотоконкурс...Ама друг път!!! „/Наградиха снимки от семейния албум "Мама, татко и аз"/
Въпреки, че не съм награждаван никога във фотоконкурсите, които бяха организирани от 4coolpics.com имам смелостта и откровеността да твърдя, че те бяха много по-добре организирани и журирани в сравнение с фотоконкурса „Ние, хората“, организиран от ФотоСинтезис, в който взеха участие 1324 автори с общо над 7000 фотографии, а журито на фотоконкурса е в състав: Темелко Темелков, Калин Руйчев, Димитър Дилков, Надежда Павлова, Евгени Димитров, Бабак Салари, Румен Койнов, Никола Михов. Напоследък все по-ясно се забелязва „монополизирането“ на фотографското пространство в България от ФотоСинтезис и практическото отсъствие на необходимата и достатъчна конкуренция от страна на другите български фотопортали. Прекалената комерсиализация във визията и дейността на Фото Синтезис е на път да формира известно изкривяване за представите на добри образци в областта на фотографията, а именно: посредством прекаленото хиперболизиране на значението на черно-бялата фотография- в стремежа да се налага от модераторите на ФотоСинтезис като по-успешна спрямо цветната фотография. Болшинството от фотографиите, които бяха селектирани за финалната изложба в този фотоконкурс са черно-бели. Лично не изключвам това да е също резултат - под въздействието на комерсиализацията. Много по-ефтино е за организаторите да отпечатат 40-50 черно бели фотографии, отколкото произведения на автори, които предпочитат цветната фотография. От друга страна има вече доста критики от страна на участници в този фотоконкурс за това, че уважаемото жури е номинирало и класирало фотографии, повечето от които не заслужават присъдените им награди – скъпо струваща фотографска техника. Остава и подозрението, че всъщност този фотоконкурс въпреки претенциите за анонимност съвсем не е анонимен. Най-неприятно впечатление направиха някои от наградените фотографии, които спечелиха големите награди в категория портрет. Журито се оправда, че не било чело заглавието на фотографиите и текста под тях, а журирането е осъществено само с поглед върху самите фотографии. За мен този довод не издържа и е твърде глуповато оправдание подобно оправдание. Причината за това е, че оценяването на всяко едно произведение във фотографията изисква да се взима под внимание не само самата фотография, но и нейното заглавие – отразяващо в словесна форма целта на автора при заснемане на всяко едно отделно произведение. За мен лично е недопустимо и от чисто морална гледна точка да се участва във фотоконкурс, в който фотографията с която се участва носи заглавие: „Татко, диагноза рак на белия дроб“ – автор комерсиалния фотограф Даниел Леков. При самото награждаване на победителите във фотоконкурса стана ясно, че на две от фотографиите, на които са присъдени големи награди са заснети децата на самите автори. А в същото време платформата на ФотоСинтезис в своите правила посочва, че не се толелират снимки от семейния албум. На кое тогава да се вярва, на правилата на ФотоСинтезис, или на голямата награда, която получи Десислава Генкова – еlrisha – затова, защото била направила портрет на собственото си дете. Друга авторка, също от наградените сподели, че обичала да снима деца. Ама видите ли, на неградената нейна фотография са пак НЕЙНИТЕ, а не други деца.
След всичко това най-вероятно на следващия фотоконкурс, организиран от ФотоСинтезис ще има сериозен отлив от желаещи да участват в него. А журито – да са живи и здрави – могат да си раздадат ако искат в същия дух награди на самите себе си – като си направят един на друг портрети, а защо не и селфита?!!!
В категория "Портрет" журито присъди:
- Голяма награда на журито (фотоапарат Nikon D750 + обектив Nikon AF-S Nikkor 50mm f/1.4G):
Татко, диагноза рак на белия дроб
фотография: Даниел Леков