-
0снимки
-
0гласове
-
0влияние
-
0любими
-
0следвания
За мен
Занимание/Професия:
Сватбена фотография
За контакти
- Имейл адрес: info@vladibalevski.com
- Skype: balevsky
Оборудване
Фотоапарати:
- CANON Canon EOS 5D
- CANON Canon EOS 40D
Обективи:
- CANON CANON EF 100-400MM F/4.5-5.6L IS USM
- CANON CANON EF 16-35MM F/2.8L USM
- CANON CANON EF 70-200MM F/2.8L IS USM
- CANON CANON EF 85MM F/1.8 USM
- SIGMA SIGMA AF 24-70MM F/2.8 EX ASPHERICAL DF
- SIGMA SIGMA AF 70-200MM F/2.8 APO EX (HSM)
- CANON Canon EF 24-105MM F/4.0L IS USM
Потребителя няма добавени албуми.
Потребителя няма добавени любими снимки.
Коментари оставени към Автора
Заглавие | Коментар | Автор |
---|---|---|
Снимка без име / | ||
Най-добрия !!! :)
|
||
Снимка без име / | ||
Браво, Влади :)
След няколко годинки се видях в публиката :) Беше чудесен концерт, а и солото на Вокса .... беше жестоко ! |
||
Цар Освободител (София, 03.03.2006г. - тържествена заря-проверка) / | ||
|
||
Черепишкия манастир и р. Искър / | ||
(11) tender:
|
||
... (те така се пази/взема булка) / | ||
няма да я вземат май :D
|
||
Черепишкия манастир и р. Искър / | ||
Красиво е!
|
||
Снимка без име / | ||
Много ми харесваа!!!
|
||
Снимка без име / | ||
Любов ли бе да го опишеш....
|
||
Черепишкия манастир и р. Искър / | ||
любимо място
|
||
В. / | ||
браво
|
Коментари оставени от Автора
(2) svetal:
що?
ако е така View cropняма ли да е добро кадрото?
Или тук View crop пропускам нещо важно?
(8) balevsky:
Ще стана досаден, обаче наистина къртиш мивки, друже!
Светлината също е добра, идеята ми допада. Рядко се виждат подобни снимки. Винаги може и по-добре, но нека опитаме, за да се убедим колко "лесно" се постига това.
/ще си позволя да кажа малко теория, която може да бъде полезна и за останалите/
Както знаем, има нормални, горни и долни точки на фотографиране, които се използват за постигането на конкретни резултати. Снимките от нормална гледна точка са обичайни за погледа и в тях предметите и пространството се предават такива, каквито са. Заснемането от горна или долна гледна точка придава своеобразен характер, въпреки че внасят изменения в перспективата и се подчертават спецификата на обекта на заснемането. Много е важно, обаче, какво се заснема, защото се изменя съпоставянето на преден и заден план и предметите в тях, които попадат в кадъра (напр. при заснемане от ниска гледна точка ниските предмети на преден план се проектират на фона на небето или излизат по-големи от големи обекти на заден план; и обратно - при заснемане от горни точки предметите на преден план се проектират на фона на земята като се получава настроение в наблюдаващия, сякаш изображението на предния план се е смалило, загубило е височината си).
И в двата случая - и при горни, и при ниски гледни точки е нужно да има логика в съдържанието на снимката и идеята на този, който снима.
Ето защо при заснемането на снимки от ракурс (фотографиране по ъгъл - било от горна точка или от долна точка на заснемане) обектите добиват необичайни форми и мащаб. При снимки от ракурс мащабите се променят и в някои случаи може да доведе до перспективни изкривявания. Ако се използва професинално заснемането от ракурс, може да се получат много добри резултати, но границата е тъкна и само опитът помага да не се допускат грешки. Ракурсът е похват, който помага да се постигне конкретна цел, чрез която да се изразят по-ясно конкретни особености на заснеманият обект.
Допуска се заснемането на хора от ниска гледна точка, за да се постигне желаният ефект (напр. заснемането на женска фигура като по този начин се "удължава" кракът й) - в твоят случай нямаме манекенка, но ясно се вижда, че бабата "остава без крака", ако и акцента да е върху лицето и ръцете.
Тук прилагам две снимки на наш съфорумец за заснемане от долна и горна гледна точка на хора:
За заснемането в пейзажната фотография от различни гледни точки важат също тези принципи като може (или не) да се постигне подчертаване на линейната перспектива. Но засега мисля да спра. Надявам се да не съм бил досаден.