-
0снимки
-
0гласове
-
0влияние
-
0любими
-
0следвания
За мен
- Местоположение: Великобритания , Лондон
Онова ,което не можеш да постигнеш е това за което не си мечтал!
За контакти
- Липсва информация
Оборудване
Фотоапарати:
- NIKON Nikon D5100
- NIKON Nikon D7100
Обективи:
- NIKKOR Nikon AF-S 35mm F1.8G DX
- NIKKOR Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6 G ED DX VR
- SIGMA Sigma 17-50mm F2.8
Коментари оставени от Автора
Нещо от моите любими ...без гайда. Може пък да послужи като вдъхновение, кой знае ...
https://www.youtube.com/watch?v=pd3ui3pXzfo
За мен си напълно непознат и честно казано нямам време да се занимавам с поведението ти.Прави каквото си искаш ...Свободен "електрон" си .
Добре...що се отнася до кадъра ти:
1. Фокусът е на задните части на момичето,което някой ще приеме за правилно.В този случай имаш нужда от по-малък ф-стоп,за да бъде равномерен фокуса по цялото тяло.Може би ще кажеш ,че си искал да концентрираш вниманието на зрителя към това място ,но тогава проблемът ще е ,че няма достатъчно дефокус на останалите части, за защитиш такава идея.
2.Композицията...в ляво пердето отрязва ръката на момичето от китката, а в дясно се вижда малко парче от другото перде ,което не намирам да допринася с нещо за композицията.Най вероятно си кропнал кадъра от едната или двете страни.Аз лично не бих ,защото залива усещането за центриран обект в кадъра. Казал си на момичето да се повдигне на пръсти ,което е добре ,но нищо друго в кадъра не подсказва каква е целта на занятието.
3.Светлината ...По нищо не личи , че контролираш светлината в кадъра. Има силна светлина идваща от прозореца.Косата (опашката)на девойката е изгоряла.Опитал си да намалиш светлината, но не си успял ,защото имаш липсваща информация.На практика няма с какво да работиш, за да постигнеш това ,което си целял.Усетил си го, което е добре. Сигурен съм ,че следващият път ще се опиташ да направиш нещо по въпроса.Ако идеята на кадъра е ,че момичето гледа през прозореца , то зрителят не вижда нищо от това ,което тя вижда .Що се отнася до предишните ми съвети то те бяха свързани с това ,че за да успееш да контролираш всичко това са ти необходими практически знания ,опит със светлина. Трябва ти и допълнително осветление , ако искаш да се занимаваш сериозно с този тип фотография.
4. Ако идеята е била да ме накараш да коментирам по кадъра ти като ме провокираш, можеше да ми пишеш на лични и щях да ти отговоря.
5. Фотографията не е само какво ще научиш или какво ще опита някои да ти покаже...Тя е отражение на твоите творчески търсения, потребностти и до известна степен дори на самият теб.Фотографиите на хора ,които знаят и са осъзнали това се отличават от останалите и е лесно да ги разпознаеш в тълпата от блуткава фотография...
В този смисъл дори и да постигнеш чудесно качество на фотографиите си, те пак могат да си бъдат обикновенни снимки без особено висока стойност. Магията или изкуството идва тогава ,когато успееш да въздействаш на тези около теб с това ,което правиш,.... особено когато хора са обекти на фотографията ти. За това се изискват знания , умения и въображение.
Дано съм задоволил очакванията ти ..
Хубава неделя от мен !
ehnaton