-
0снимки
-
0гласове
-
0влияние
-
0любими
-
0следвания
За мен
- Липсва информация
За контакти
- Липсва информация
Оборудване
Фотоапарати:
- Няма добавени
Обективи:
- Няма добавени
Потребителя няма добавени албуми.
Потребителя няма добавени снимки.
Потребителя няма добавени любими снимки.
Коментари оставени към Автора
Заглавие | Коментар | Автор |
---|---|---|
Все още няма добавени коментари към снимки на този потребител. |
Последователи:
0 души следват S S
Потребителя няма последователи.
Коментари оставени от Автора
Избрали сте си за вашия сватбен ден ресторант "Петър I" (резиденция Стария град) в Пловдив? Нашата сватба беше преди 10-тина дни там. Наред с хубавите неща имаше и такива , които се опитаха да развалят прекрасния сватбен ден.
Но нека, преди да бъдем реалисти, споделим хубавото:
- прекрасно местоположение на ресторанта, съчетано с невероятна гледка
- уют, стил и лукс в украсата
- възможност за изнесени ритуали /гражданско и венчавка/, като лицата, които ги извършиха бяха осигурени от ресторанта и се справиха перфектно
- съдействие от страна на собственичката при организацията и въпроси свързани и с най-дребните детайли
Всичко това не ни даде основание и за секунда да се усъмним, че нещата няма да бъдат на ниво.
Но ето и реалността:
- В сайта на ресторанта пише, че побира над 100 човека и това наистина е така, но за целта ползват допълнителна заличка, почти изцяло отделена от основното помещение. Все едно са на частно парти :) . Помислете си кого ще сложите там ...
Иначе капацитета на ресторанта само в основната зала по наша преценка е не повече от 75 човека - 60 на долното ниво, 5 на булчинската маса и 10 на една допълнителна.
Дори и при това разположение дансигът е за не повече от 15 активно танцуващи, а при хората се пригответе да сте на няколко плътни редици, които се въртят една около друга.
Въпреки споделените ни притеснения със собственичката, отговорът беше: Няма да е тясно. Всичко ще е наред. Има място.
Клиент не се изпуска, нали? :)
- Въпреки че бяхме платили пълни куверти за служебните си гости /фото, видео, DJ - и/ не им беше сервирано всичко!!! За съжаление го разбрахме към края на сватбата и не успяхме да реагираме!
- Имахме предварително заявено вегетарианско меню, което бе осигурено след 10 минутно увещаване на "главната сервитьорка", която си твърдеше че няма такова в списъка и ако остане "нещо" на края ще го направят. Поискахме да говорим със собственичката, но се оказа , че тя си почива и не трябва да я безпокоим!!! Лошото не е самата грешка, а липсата на желание за съдействие и бавна реакция! След сватбата посочихме в е-mail до управителката този пропуск, но отговорът беше , че никъде не сме го поръчали. А имаме е-mail, изпратен до нея, в който това меню изрично е упоменато и можем да го препратим на всеки заинтересуван!
Така че, уважаеми младоженци, бъдете пунктуални! Пишете им нещата с Големи Букви и по възможност по няколко пъти :) Уверете се, че са го разбрали. Накарайте ги да повторят. Защото не обичат да четат. Или причините са други ... :)
- По време и след обяда сервитьорите отсъстваха от масите и се наложи "по-близките гости" да ходят да ги издирват за допълнителни поръчки.
- На поръчка от наш гост е било отговорено: "Знаете ли , че се плаща?", което е пълно безобразие!
Изрично им бе казано, че допълнителните заявка са неограничени и се поемат изцяло от нас!!!
- Към края на сватбата помолих "главната сервитьорка" да разчупят питата и да я разнесат по масите, при което чух: "То няма кой да я яде". След настояване от моя страна все пак бе направено. По-лошото е, че собственичката заяви, че това не било тяхна работа! Странно ... за какво ли са там сервитьорите?
- Порции и торти не бяха сервирани на хора, които в момента отсъстват от столовете си! Наложиха се допълнителни обяснения и издирвания, за да установят дали все пак не са го сервирали!!!
- На служебните гости не беше сервирана торта. Отговорът им беше : "Сигурно е свършила!"
След моето настояване да проверят, откриха 1/3 от тортата и я сервираха! Професионалисти, нали?
- След сватбата си взехме внесения алкохол. Празни бутилки така и не ни бяха представени. Амбалажът се изхвърлял на момента :). /Ето къде са били сервитьорите през цялото време!/
- Не ни беше представена подробна разбивка на допълнителната сметка. Само касов бон. Оказа се че такива искания уважават единствено в деня на сватбата. След това нямате право да знаете за какво сте платили допълнително!
Като цяло обслужването в ресторанта не отговаря по никакъв начин на имиджа и реномето му!
А той е един от най-скъпите в Пловдив и очакванията са за ако не перфектно, то поне за професионално отношение. Не се намираме в кварталното заведение, нали?
Уважаеми младоженци, пожелаваме Ви невероятен сватбен ден! Нашият беше такъв! И сватбата мина на един дъх!
Пишем горните редове, за да не се налага да се превръщате в "пъдари" в този специален момент. Вярваме, че вече знаете какви неразбории Ви очакват и ще можете да ги предотвратите.
Пишете отзиви! Търсете си правата! Сезирайте институциите! Предупреждавайте!
Сама така можем да ги накараме да ни осигурят онова, за което си плащаме и България да върви напред!
Щастлив семеен живот!
Вили и Симеон
generalsimeonov@yahoo.com
12.09.2013