-
0снимки
-
0гласове
-
0влияние
-
0любими
-
0следвания
За мен
- Липсва информация
За контакти
- Липсва информация
Оборудване
Фотоапарати:
- NIKON Nikon D1X
- NIKON Nikon F80/N80
- NIKON Nikon D7000
Обективи:
- NIKKOR Nikkor AF 35-70/2.8
- NIKKOR Nikkor AF 14/2.8 D
- NIKKOR Nikkor AF 16/2.8 D
- NIKKOR AF DX Fisheye-Nikkor 10.5mm f/2.8G ED
Потребителя няма добавени любими снимки.
Коментари оставени към Автора
Заглавие | Коментар | Автор |
---|---|---|
... over Dubai / | ||
!:)
|
||
... over Dubai / | ||
Abu Dhabi Air Wing — at Meydan Racecourse.
|
||
Пейзаж през погледа на любител на лимитирани серии часовници / | ||
Това е тестови вариант на дизайн за модел за каищка на подобен часовник със структурата на моста..
|
||
Пейзаж през погледа на любител на лимитирани серии часовници / | ||
ако този часовник го нямаше, снимката щеше да е уникална.
|
||
My Home is My Fortress / | ||
"?+++!"
|
||
Снимка без име / | ||
!:-)
|
||
Полет през погледа на любител на лимитирани серии часовници / | ||
:-)
|
||
Ардино през погледа на любител на лимитирани серии часовници / | ||
Готино !
|
||
Снимка без име / | ||
Харесва ми тоналността :)
|
||
Ардино през погледа на любител на лимитирани серии часовници / | ||
Готина серия!:)
|
Последователи:
0 души следват Ivan Kristoff
Потребителя няма последователи.
Коментари оставени от Автора
Ако си го изпитал, значи си спомняш какво се случи след това нали? Тътенът на ревящ звяр идващ сякаш от отвъдното се приближава и приближава. Като в рекламата на батериите ENERGIZER „It keeps going and going…“
http://motozona.wordpress.com
Пътя който ни предстоеше бе около 3 часа, но ние го взимахме за около половината време. Да караш с превишена скорост по магистралите в Канада си е безумие, освен ако нямаш много пари за адвокат, за да те оправят и да ходят по делата вместо теб. Аз си имах нещо като абонамент към една група от адвокати и бивши полицаи, които си изкарваха добри пари то такива като нас. Застрахователите печелеха повече, защото те се радваха когато им излезе на компютъра, че имам глоби, защото премиите ми се вдигаха с няколко хиляди долара на година, до момента когато не преценяха, че е по добре да ме отрежат отколкото да са в рисковата граница с клиент като мен.
Лошото е , че в Тороното застраховаелните компании могат да правят каквото си искат и една две такива имат монопол. Правителството ги задължава обаче да не ни отказват, с цел, че на всеки му се дава втори шанс, но тогава те ни включват в Рисковия поол, където премиите са от рода на 6-7,000 CAD. По курса на долара- около 10,000 лв.
За този ден се бях подготвил от няколко седмици в проучване на най-подходящия начин да си маскирам мотора, така, че през известен прериод от време да си сменя цвета, като хамелеона.
Тук е момента да ви запозная няколко елемента от психологията и визуалното възприемане на бързо движещ се мотор, който в много случаи го чуваш да реве от далече, но не го виждаш. Усещах присъствието му преди да го чуеш. Даже ако си пиеш кафето в някое кафене, и забележиш, че то почва да поскача, земятя леко се тресе, изпитваш усещането, че всякаш от пътя ще се появи самолет, готов да излети... Знаеш за какво става въпрос нали? Ако не си изпитал това преживяване, значи не сме се засичали по пътя.
Повече инфо в http://motozona.wordress.com
На 6 юли рано сутринта се събрахме около 12 моториста в кафенето Coffee, Tea and me..., в превод, "Кафе, чай и мене..." Тълкувай си го както си искаш, ама в случая ни вълнуваше предстоящия мото сбор в PerrySound, Ontario. Пътя бе около 3 часа, но ние го взимахме за около половината време. Да караш с превишена скорост по магистралите в Канада си е безумие, освен ако нямаш много пари за адвокат, за да те оправят и да ходят по делата вместо теб. Аз си имах нещо като абонамент към една група от адвокати и бивши полицаи, които си изкарваха добри пари то такива като нас. Застрахователите печелеха повече, защото те се радваха когато им излезе на компютъра, че имам глоби, защото премиите ми се вдигаха с няколко хиляди долара на година, до момента когато не преценяха, че е по добре да ме отрежат отколкото да са в рисковата граница с клиент като мен. Лошото е , че в Тороното застраховаелните компании могат да правят каквото си искат и една две такива имат монопол. Павителството ги задължава обаче да не ни отказват, с цел, че на всеки му се дава втори шанс, но тогава те ни включват в Рисковия поол, където премиите са от рода на 6-7,000 CAD. По курса на долара- около 10,000 лв.
Повече инфо в http://motozona.wordpress.com
До Вражите дупки се стига след преход около 25 минути от гара Мездра. Разположени са на река Пробойница, която е приток на Искър. Алпийска поляна пък е единствената, която можете да видите още със самото си пристигане на гарата. Също е разположена на реката, а едната й страна се нарича Червена стена. Септември и Кръста всъщност е иглата с паметника (построен в памет на антифашистите от 1923 г., хвърлени от скалите). Кръста е първата голяма кула вляво от Септември. Дотам се стига по хубава пътека, а маршрутите започват вляво от намиращата се в близост Ръжишка пещера. Това са любимите маршрути на софийските катерачи.
Източник: youtube.com
Но, наистина едно от удобствата на мотора е, че пести време и сме по-маневренни. Така, поне по начина по който внимателно подхождам и карам, вярвам, че правим услуга на шофьорите като олекотяваме трафика и паркирането в препълнените градове като София. С голямия мотор GGSXR 1100 кубика, просто е абсурд да стоя спокойно зад една кола в задръстване при тази жега. Топломера отчита към пиковата си граница...
А иначе си плащаме кръвен данък за това удоволствие. Заради едно не много тежко падане, обиколих най-добрите ни експерти лекари, МРТ скенери, физиотераписти, ортопеди и още се мажа с болко успокояващи... А такива като мен не са малко, даже в повечето случаи виновните просто изчезват или продължават да карат...
За това като моторист, представих една история: http://motozona.wordpress.com