-
0снимки
-
0гласове
-
0влияние
-
0любими
-
0следвания
За мен
Занимание/Професия:
Реклама
За контакти
- Липсва информация
Оборудване
Фотоапарати:
- CANON Canon EOS-10
Обективи:
- SIGMA SIGMA 17-70/2,8-4,5 DC
Потребителя няма добавени албуми.
Коментари оставени към Автора
Заглавие | Коментар | Автор |
---|---|---|
Отец Малахит / | ||
е, това е ПОП
|
||
Врата към други морета / | ||
много идейно
|
||
18.11.1989 01 / | ||
Бойко, още веднъж моите най-искрени поздравления!!!... да ти кажа честно, разплака ме. Свидетел сам на тези времена, а по-голямата част от живота ми мина през миналите времена, за които става дума. Споделям всичко което казваш и ми е тъжно за излъгъните надежди. Малката искрица, която подхвърли за началото на 2009 все пак ме кара да съм оптимист.
|
||
18,11,1989 02 / | ||
Видях едва днес тези архивни кадри. Изглежда обществото ни има нужда да му се припомнят някои неща...твърде задрямало е меко казано...но изглежда липсва обсъждане...
|
||
18,11,1989 03 / | ||
Тъжно ми става.
|
||
18,11,1989 04 Изпращам 2009 с БСП на метла / | ||
Моите поздравления! Споделям!!!
|
||
Хребети / | ||
(43) Accept: браво, Аксепт.Трябваше някой да му го каже.
|
||
18,11,1989 04 Изпращам 2009 с БСП на метла / | ||
От мен началната скорост на метлата.
|
||
18,11,1989 04 Изпращам 2009 с БСП на метла / | ||
Врата към други морета / | ||
10 няма да се сърдиш :-) :-)
|
Последователи:
0 души следват Бойко Стефанов
Потребителя няма последователи.
Коментари оставени от Автора
Трудно схващат хората, че без точно тия мисли няма и изкуство, защото иначе животът минава безметежно като на някой Борджия.
Поздравления за мъдретите ти погледи към света.
Гласувам.
Кой е баща й, искам да се сгодя за нея.;)
Гласувам за изрядната фотография
Друг вариант е малката русалка от Стокхолм на живо в твоето студио - за мен лично най-безинтересния вариант.
Другия вариант е Момчето което свири на свирка и извежда плъховете от селото навън от селото.
И най-абстрактния и интелигентен в моите очи вариант - Малкият принц, по дамски, гол бронз, без суета, следователно и без срам, с характерния синьо-червен шлейф и фон като планета в пространството.
Така, уважаема Жужа е нов модел със стари прийоми или стар модел с нови прийоми. За да не съм нахален с претенциите си и да си откупя мястото за излиянието, ето, поставям ти и от мен един глас.
Много хубава фотография.Избор на обект, избор на време, разкадровка, гама, хоризонт. Много японски ми въздейства, интелигентно, но чувствено, с мъдрост и желание за сливане с вечността. С една дума - красиво.
Гласувам.
Гласувам.
И тъй като виждам, че като техническо качество (след тази великолепна находчивост) има още много какво да извадиш, ще се радвам да давършиш картината си, защото тя заслужава да бъде довършена и изпипана и ти заслужаваш да получиш оценка за майстворство, а не само за случайно попадение. Това попадение не е случайно, ти си го открил и си го реализирал. Довърши качеството и ни докажи, че си мислил по въпроса докрай и искаш да ни зарадваш много с един прекрасен кадър. Успех.
Имаш жълто и бяло пиле. в моимента те са колебаещи се между монохромна гама и цветна действителност. Избери цвета и ще си в точното попадение.
Още веднъж, успех.
С уважение.
За първи път ми харесват приглушени тонове, но не пастелни, ярки тонове в тъмна гама. Носят усещането за мисловност и чувственост, за доброта и желание за разбирателство, за грижа за живота и любовта.
Кадрите ти са много приятни като композиция и разположение на хоризонта и кадриране на обекта и акцентите в тях. Прости по хармония, ясни, достъпни и въздействащи. Особено хубав пример за това е "Удин забравен следобед" - кадър с чудесна композиция, хармония, гама, плътност, напълно достатъчна проста обработка и прекрасно заглавие (име).
Избрах тази ти фотография тук, за да ти кажа, колко ми допаднаха фотографиите ти и че смятам този начин на правене на фотография за много хубав.
Виждам фотографиите ти в просторна бяла зала с три помещения, високи не повече от 3м., спотово осветление на 60см под тавана, на рампи навътре в залата, а не по стените горе по ъглите. Да има усещането за урбанистично доверие между осбтановката, хората и фотографиите. Фотграфиите ти с големина от 55х68 (според съотношенията) до 90х120. Без отпечатани рамки в изображението и паспартута. На живо, идеално опънати, може между стъкла, а може и в алуминиеви тесни и тънки рамчици, закрепени на висосината от гърдите до очите, на разстояние от стената, захванати невидимо само отзад, без никакви конци и месини.
Да усетиш ти силата на фотографиите си, публиката да усети близост с твоя интимен и грижове свят и залата да бъде щастлива че е осъществила комуникацията толкова гостоприемно и прилежно.
Успех.
Гласувам.
Обаче какво? Иска, а позата й е полунапрегната, мъничко неестествена и играта тук е само на естетика, за което красноречиво говори и естетичния фон, който откроява чудесно красивите форми.
Добре. Но достатъчно ли е това, за да си каже човек, Да, видях нещо наистина много гот.
Нямам нищо против. Силно естетични са много от фотографиите тук. Но да вървим нататък през границите на естетиката. Не е достатъчно на въображението ни да създава емоционални метафори само в рамките на естетиката. Изкуството на фотогравията има много технически компоненти и много творчески компоненти. Естетиката на кадъра е точно последният технически параметър, а не както се смята нашироко, че е Първият творчески. Та дори много хора си мислят, че естетиката е напълно изчерпателното условие за една творба, за да е тя завършена.
Откровено не критикарствам. Аз подържам леко агресивен, предизвикателен тон, но не съм нелогичен и повърхностен. Поддържам този тон, защото той подтиква към творческто. Към втората голяма група от критерии за оценката на една творба, за нейното силно комуникативно въздействие, вълнуващо въздействие.
Няма нужда да се пазим от чувства. Те са ни необходими.
Оценявам красотата на това изображение. Просто го предизвиквам да се развие докрай. Само това са съображенията ми, не че съм велик художник, или фотографски експерт. Един вид - до тук добре, но да видим какво става от тук нататък, където вече нещата се развиват в по-дълбок план.
С уважение към автора и към всички, които четат.