-
0снимки
-
0гласове
-
0влияние
-
0любими
-
0следвания
За мен
Занимание/Професия:
Реклама
За контакти
- Липсва информация
Оборудване
Фотоапарати:
- CANON Canon EOS-10
Обективи:
- SIGMA SIGMA 17-70/2,8-4,5 DC
Потребителя няма добавени албуми.
Коментари оставени към Автора
Заглавие | Коментар | Автор |
---|---|---|
Отец Малахит / | ||
е, това е ПОП
|
||
Врата към други морета / | ||
много идейно
|
||
18.11.1989 01 / | ||
Бойко, още веднъж моите най-искрени поздравления!!!... да ти кажа честно, разплака ме. Свидетел сам на тези времена, а по-голямата част от живота ми мина през миналите времена, за които става дума. Споделям всичко което казваш и ми е тъжно за излъгъните надежди. Малката искрица, която подхвърли за началото на 2009 все пак ме кара да съм оптимист.
|
||
18,11,1989 02 / | ||
Видях едва днес тези архивни кадри. Изглежда обществото ни има нужда да му се припомнят някои неща...твърде задрямало е меко казано...но изглежда липсва обсъждане...
|
||
18,11,1989 03 / | ||
Тъжно ми става.
|
||
18,11,1989 04 Изпращам 2009 с БСП на метла / | ||
Моите поздравления! Споделям!!!
|
||
Хребети / | ||
(43) Accept: браво, Аксепт.Трябваше някой да му го каже.
|
||
18,11,1989 04 Изпращам 2009 с БСП на метла / | ||
От мен началната скорост на метлата.
|
||
18,11,1989 04 Изпращам 2009 с БСП на метла / | ||
Врата към други морета / | ||
10 няма да се сърдиш :-) :-)
|
Последователи:
0 души следват Бойко Стефанов
Потребителя няма последователи.
Коментари оставени от Автора
Акуджи, моля без мъгла и критики да кажеш само, какво общо с фотография и забавление има тази твоя снимка, със заглавие: "Говори министърът..."?
Та ти дори не му пишеш името на човека, който освен всичката му сегашна неволя е и актьор по професия, а вероятно и по призвание. Къде му остави името и къде си остави ти творческото, фотографско въображение?
Обясни с думи прости, след като моите тъй и тъй са ти сложни.
Грешно го прочете.
Не казах, че се придвижвате напред, а че дори фотографията не е в състояние да ви придвижи напред.
Кичът отдавна е стил в изкуството. Да бягате от кича, означава да бягате от стила и от изкуството.
В момента по РЕПовете продават история на изкуството по 10,00 лева едната книжка и 100 неща за България, които трябва да знаем, по 9,20 лева едната книжка. Образовай се. И в двете направления куцаш.
Гледам и световните фотофоруми, без граници на езиково общуване и стилова разновидност. Едно нещо не мога да открия в тях, което крещи от българските форуми повече от кой да е кич. Във форумите по света няма и минимална доза творческа нечестност. А тук дозата творческа честност действително е минималистична и тя не е на твоя страна.
Какви емоции ти донесе? присра ли ти се?
Двама средно млади, послушни, угоени актьори, позират, че слушат един средно дърт, послушен, угоен актьор, който позира, че се изказва.
Кое е покъртителното в тази мъртва сцена, освен отвращението от липсата на какво да е изкуство?
Защо се превземате тука и вие, въодушевените, като никой не ви следи да ви отбелязва червени точки и сте толкова на куйрука на социалната математика, че никаква фотография не е в състояние да ви предвижи напред?
Поне едно парче виртуално пространство (така и така наречено "За свежи картини" (тази е тотално мъртва)) оставете за нещо действително свежо. Няма нужда да се доказва, че бездарието е порок, то е пределно ясно.
Съвет - сенките за обем, не ги прави от Дроп шадоу, а от Инър шадоу, навътре в обекта, но ги намаляй много по интензитет, разсейвай ги доста от сайз и дистънс и ги премервай така, че да зъкръгляг отрюзаното изображение, тогава ще постигнеш желания ефект.
Нарочно си я приближих откъм главата и видях, че косъмчетата в косата й са изтрити с намалена и разсеяна гума, точно както постъпвам и аз, когато не ми се играе с прецизност.
Хубав кадър. Гласувам.
(въпреки че гамата на живота и любовта е жълтозелена, може да има малко виолет в тази фоторафия и ще бъди малко по-завършена като фотографска творба, освен като фотогрофски, много добър опит).
С уважение!
Казвам си: Браво, младоците взеха да се учат да правят първите си актове като хората.
Аха да отваря, гледам - то Жужата, все същата, непроменена, ненапреднала ни на йота напред.
Няма те дълго и пак нямаш идея да се промениш, да се развиеш. Единствено модела е сменен. И както винаги, когато една жена е настроена мъжки към жените, тя никога не обръща внимание на краката, които всъщност са най-важни за изяществото. Главата изящество не прави, защото тя не ходи, а мисли. Главата придава дух, а тук няма нито изящество, нито дух и мрежестата материя говори за неизживени порнографски наклонности, ако смея да отбележа.
Та кликнах тъмбнейла (надгробната снимка - на български) и си казвам мнението, ниезказвано от 3 пъти повече време, отколкото ти не се беше появявала.
Но ми е ужасно трудно да преживея, че България толкова се връща назад, та чак творчеството отстъпва пред еснафизма и създава крехки еротични подобия на хардпорномисълта.
Ти разбира се си мъдра и ще ми простиш безпардонния тон, който прекрасно знаеш, че е изключително градивен и копнеж да те види развита като съвършен творец. Копнеж. Копнеж. Жените не знаят, че копнежът има край.
Облече я и я изведе на открито. Гамата ти ми допада - носи духа на фотографиите ти, въпреки, че е с цялата цветна палитра. (лично мнение - не налагам).
Интересно е, какво мислиш като режисираш кадъра и елементите в него. Не стои неубедително, а интригуващо.
Хубав обрат. Успех!
Майсторство е да изкараш красотата, чувствеността и прелестта да се виждат. Много красив портрет на много красиво момиче със съвсем актуални черти.
Дано да ти е модел повече време, защото се вижда, че има доста потенциал в тази комбинация модел/фотограф.
Успехи.
Първоначално поставих на преден план един фотограф, който снима на втори план една лекоатлетка на бягане с препятствия, току-що прескачаща най-предния хребет и заради това го кръстих "Хребети". Но когато продължих работа и сложих совалката Атлантис да разделя иначе плоската скална картина, по-"точно" ми се стори да поставя тази "звучна" жена със сламена шапка и слъчево цвете. Приятно якото й дупе е точно един закръглен, червен хребет сред зъберите на планините.
И тогава нямаше как да не поставя лебедът, който я ухажва неистово в тази мъглива, планинска пустош. Самотен красавец, млад, но вече готов за последната си песен. Защото за мъжът няма по-важен миг от този, да спечели жената, която обича - тогава той е готов да отдаде живота си и някои жени се възползват умело ;) . Оставих дима на совалката като криле на феникс - един американски феникс с фалшиво пълно изгаряне, противовес на лебеда.
И така жената с издайнически лъсналото чело и изрусената коса (напълно ми е симпатична, не я иронизирам, просто допълвам картината) остана арбитър между двамата си ухажори, там горе, във висините, като някаква Темида, която вместо да държи за халката една везна с две блюда, е хванала с две ръце и е заръфала игриво само едно единствено блюдо - захарно сочната, лятна диня, от която на финала остава само една хлъзгава кора.
Затова поставих блясъци (не се виждат) на пръстена и на зъба, с който захапва динята и на очилата, за да се види, че са с тъмни стъкла.
Мисля, че цялата комбинация е игрива и отговаря на живота, в неговата всекидневна пърхаща пъстрота, колкото интимен, толкова и универсален с интимността си.